vikingkylling Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Premium: Any player who has spent at least $5 USD (including former paid subscribers and new players who have purchased $5 of in-game items) will qualify for the Premium access level. Premium level players will have more benefits available to them than the Free level player, including additional character slots, additional inventory slots, and higher cash limits. Downloadable adventure packs, additional character slots, and more can be purchased in-game. Det var da svært så mange karakterer man kan ha? Lenke til kommentar
koots Skrevet 29. september 2011 Rapporter Del Skrevet 29. september 2011 Kommer garantert til å prøve dette igjen når det blir F2P, blir nok god underholdning da jeg har en del fri mot slutten av oktober. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Nytt raid (m.m.) i Update 5 i dag. Vanskelighetsgrad: Forjævlig. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Nytt raid (m.m.) i Update 5 i dag. Vanskelighetsgrad: Forjævlig. Hehe, leaguen min har klarert FoS 2. Men var der inne over 5 timer igår Her trengs det t2 + raid gear, og godt er det FoS 1 var for lett i begynnelsen, men heilt grei vanskelighetsgrad på den nå Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Free-to-play er her. Last ned denne (PC), og installer spillet. Vil du heller spille på PS3? Info her. Lenke til kommentar
Danielgund Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 spiller du dc universe på pc eller ps3 ? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Kun PC så langt, og tviler vel på at jeg kommer til å gå over til PS3. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Kan anbefale det til ps3 viss du har vanskeligheter til og velge.. Kontrolleren er som skapt til dette stortrives med det på ps3 jaffal Kommer ikke til og starte og spille det på pc. Lenke til kommentar
koots Skrevet 6. november 2011 Rapporter Del Skrevet 6. november 2011 Alright, da har jeg begynt å spille igjen, og da jeg har hatt en subscription i noen få mnd så er jeg på det midterste nivået også. Artig å spille igjen, får se hvor lenge jeg holder interessen denne gang. Er det vanskelig å skaffe et fult kostyme? Digger forandre og customise utseende på ting. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 6. november 2011 Rapporter Del Skrevet 6. november 2011 Hvordan vanskelig? For flere styles er det vanskelig (kostbart/tidkrevende) å skaffe et fullt sett, mens enkelte kan kjøpes i sin helhet fra terminaler/NPC-er (og likevel gi feat points). Iconic sets kan skaffes raskere enn det som var mulig i starten, men det kreves fortsatt en god del innsats. Som kjent kan du låse en "style" du liker, slik at oppgraderinger av utstyr ikke endrer utseendet ditt. Forøvrig massiv pågång siden free-to-play startet. Innloggingskøen er tilbake. Regner med det roer seg litt etter hvert. Lenke til kommentar
koots Skrevet 6. november 2011 Rapporter Del Skrevet 6. november 2011 "You are number 5700 in line" Yikes Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 17. november 2011 Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 Neste DLC omhandler The Flash, og vil tydeligvis være ute før året er omme. Utdrag fra press release: SAN DIEGO – November 17, 2011 – Sony Online Entertainment LLC (SOE) will soon launch its second Downloadable Content (DLC) pack for DC Universe Online with the worldwide release of Lightning Strikes, later this year. Launching simultaneously on the PlayStation®3 computer entertainment system and Windows PC, Lightning Strikes introduces Electricity Powers – the game’s eighth power set – and a new adventure starring the iconic speedster The Flash. “In this DLC pack, fans have the opportunity to immerse themselves in another great character and action-packed story from the DC Universe,” said Jens Andersen, Creative Director for DC Universe Online. “With exciting gameplay, a new power set and new locations to share with your friends, we packed a whole new kind of fun into this DLC pack and are eager for our players to dive into another legendary adventure.” In addition to the new Electricity Power set, DC Universe Online players will also be able to interact with The Flash-themed characters and content with new maps and features: Central City – An all-new map that offers players a more open world experience that provides on-going gameplay, with solo and group missions. The Flash Museum Duo – Players can now experience the Central City of today and tomorrow. In The Flash Museum Duo, players can travel back in time to the very moment when Barry Allen became The Flash and battle foes inside the Central City Police Station! Electricity Powers – Players now have the opportunity to get the new Electricity Power set for current and new characters. The new Electricity Power set allows players to leverage the lightning power of electricity and use new types of attacks in combat. Electricity Powers include the Tesla Ball, which creates a floating ball of electricity that zaps nearby enemies; the Shockwave, which shoots streams of electric bolts at enemies; and Ionic Drain, which drains energy from the environment to replenish a player’s health while simultaneously damaging surrounding enemies. New Gear – Players can earn all-new gear sets including the new Zoom-inspired gear set for villains, and the new Black Lightning-inspired gear set for heroes. New Characters – Lightning Strikes brings players new iconic DC Universe characters including Livewire, Black Lightning, The Top, The Trickster, Static and more. New characters – such as Livewire – will be featured as new “Inspired By” options for players who can choose to create a new character inspired by some of DC Universe’s legendary characters. Additional new characters – such as Black Lighting – serve as a bounty mission that players can fight if they choose to be a villain. Lightning Strikes offers players a new story-driven adventure that offers up even more of the intense and fast-paced combat that distinguishes DC Universe Online, a game focused on superhero combat set in locations where gamers can showcase over-the-top powers in epic battles. The Flash adds another legendary superhero for players to battle against or alongside on their journey to becoming the next legend. DC Universe Online’s Lightning Strikes DLC pack will be accessible for free for all of the game’s Legendary players and available for purchase for $9.99 USD for all Free and Premium players from the PlayStation® Network Store, through the in-game Marketplace and on the PC from the DCUniverseOnline.com website. Kilde: http://bhimpact.gamespress.com/release.asp?i=969 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 Gleder meg Lenke til kommentar
Glasswire Skrevet 20. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2012 Er det fortsatt noen som spiller DC Universe? Jeg leter etter en norsk guild/gruppe å spille med! (Lang erfaring fra massevis av andre MMO-er) Ta gjerne kontakt på e-post : [email protected] Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 20. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Visst er det det, men noen norsk league kjenner jeg ikke til. Endret 20. januar 2012 av Cyberfrog Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Jeg trenger hjelp. Det er sånn at det ene delen til gearet mitt trenger red socket. når jeg prøver å enchante eller lage en sånn rød ?alpha/beta-ting?, skjønner jeg ingen ting fordi den står ikke der? spørsmålet er hvordan jeg skal få tak i den tingen som skal fylle den røde sockelen. håper spent på svar edit; fant det ut. Endret 12. februar 2012 av beastwood Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Hadde nesten glemt dette spillet, men etter skuffelsen Old Republic tror jeg at jeg starter opp igjen. Edit: Kjapt spørsmål. Lagde en karakter og spilte en del av tutorialen før jeg oppdaget at jeg spilte på US Servers. Byttet om til EU Servers, men fikk ikke slettet karakteren derfra. Måtte bytte om til US servers igjen, slette ham og gå tilbake til EU servers. Problemet er at han fortsatt er i listen, og jeg får ikke slettet ham i det hele tatt. Det står bare World Down og at jeg ikke får slettet ham når serveren er nede. Men logge inn kan jeg? Edit 2: Glem det, serverne var bare nede en times tid for en kjapp hotfix. Karakteren er borte nå. Endret 12. februar 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 26. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2013 Ser det er en veldig gammel tråd dette, men er det noen som sliter på lag på serverne til DCUO nå? Jeg får lag både på ps3 og på pc serverne. Jeg har 12 MB ned og 6 MB opp så skal ikke ha noe med internetten min og gjøre. Er det rett og slett for mye spillere på serverne deres? Lenke til kommentar
Continum Skrevet 14. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2014 Spiller folk fortsatt? For min del så prøvde jeg spillet for første gang i dag. Ble imponert! Likte character creation veldig godt. Gameplay funker også bra, eneste at jeg har litt problemer med å huske kombinasjonene på musklikkene for å utføre abilities Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå