vikingkylling Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg storkoste meg i DCUO den første tiden, noe du kan se lengre bak i tråden der jeg har bilder av diverse klær jeg fant. Men det var i hovedsak to grunner til hvorfor jeg sluttet. For det første var det alt for lite innhold, og for det andre ble det for ensformig. Gå dit, bank dem, gjenta til du går lei. Med litt variasjon og mer innhold kunne jeg nok ha spilt fremdeles. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 vikingkylling: Spillte du dette på PC eller PS3? Hovedgrunnen til at eg spiller det er vell egentlig pga av at det er herlig å ligge i sofaen med håndkontroll og spille mmo Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Akuratt ferdig me tier 3 raid:) Var enormt vakkert område. Beste utseende eg har sitt noen gang på mmo raids. Topper jaffal listen grafisk sett nå. Mange hakk vakrere enn raids i WoW, AoC, lotro og Rift Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 vikingkylling: Spillte du dette på PC eller PS3? Hovedgrunnen til at eg spiller det er vell egentlig pga av at det er herlig å ligge i sofaen med håndkontroll og spille mmo Jeg spilte det på PC med mus og tastatur, men jeg sitter i en sofa. Det var ikke det komfortable som var problemet. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Er ikke bare komforten eg tenker på, dette spillet er skapt for ps3 håndkontrollen:) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Tja, jeg hadde ingen problemer med å spille det på PC. Hadde det bare hatt mer å gjøre, så hadde jeg nok spilt det fremdeles. Og det firster å plukke det frem igjen nå. Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Kan man spille trial av dette?? Finner ikke hvor... Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 På PC måtte det kjøpes, og så var 1 mnd inkludert. Har ikke hørt at dette er blitt endret på. Vurderer en retur til spillet i morgen. Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Teit de ikke har trial da. Har jo helst lyst å prøve det før kjøp. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Forståelig. Etter å ha sjekket litt mer så hører jeg om et "buddy key"-system som gir en 10-day trial. Men det virker som slike keys er sjeldne. Endret 26. august 2011 av Cyberfrog Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hvordan setter jeg opp en subscription for PS3 versjonen? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Du gjør det gjennom ps store bare søk på DC så kommer det. Ellers så kommer det snart en ny gratis stor expansion! Med nye quests klasser ol. The lantern Nye raid på løpende bandd også ^^ Og ja er helt enig, dette spillet er som skapt for ps3 kontrollen:) Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Litt synd at selv etter Megaserver merge så er det fortsatt "population: low" på serveren.. Jeg lagde meg en ny villain og har såvidt møtt andre spillere. Edit: hvor spiller du? pvp eller pve? hero eller villain? Endret 4. september 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 PvP og PvE er på samme server. Man kan bytte etter eget ønske. Jeg spiller hero. Er "low" på PC ja, dessverre (flere spillere på PS3 etter det jeg forstår). Jeg anbefaler en aktiv league. F.eks. Odyssey (PC, de var tidligere på Reality Lost-serveren) rekrutterer for tiden heroes. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg spiller på PS3. Hvordan bytter man mellom PvE og PvP? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Gitt at det er det samme som på PC, så bruker du Phase Shifter-en. Den er markert på kartet, men det hjelper kanskje ikke så mye i Hall of Doom. EDIT: Slik ser min hero ut nå: Endret 5. september 2011 av Cyberfrog Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Jeg har laget meg en hero som jeg er veldig fornøyd med. Han har et klassisk utseende på drakta og bruker gadgets og martial arts. Utrolig mye CC Hero: Her er min villain, Sergeant: Endret 6. september 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Har spilt litt på min staff sorcerer. Startet i går på level 10, er level 22 nå. Legger ut bilde senere. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Spillet blir Free-to-Play i oktober måned. As part of this transition, SOE is introducing three new access levels to the game: Free, Premium and Legendary.(...) Free: New players will now have access to the current gameplay in DC Universe Online (including Gotham City, Metropolis, and all current raids and alerts), with the ability to create two characters, join a league and many other benefits. Free level players will be able to purchase downloadable game packs/updates, additional character slots, powers and more through microtransactions. Premium: Any player who has spent at least $5 USD (including former paid subscribers and new players who have purchased $5 of in-game items) will qualify for the Premium access level. Premium level players will have more benefits available to them than the Free level player, including additional character slots, additional inventory slots, and higher cash limits. Downloadable adventure packs, additional character slots, and more can be purchased in-game. Legendary: Maximum features and benefits are included at this level. Loaded with enhanced additional features, Legendary access will be available for a $14.99 USD monthly fee and includes all DLC packs at no cost, more than 15 character slots, more than 80 inventory slots, the ability to form unrestricted-sized leagues, and many other benefits. Serversammenslåingen kom nok for sent. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Så da kan jeg som har betalt for det når det kom få Premium-konto? Eh... bryr meg igrunn ikke. Jeg har såpass mange karakterer at jeg ikke gidder levle noen opp igjen for å oppleve "storyen". Jeg har et par max level karakterer, men end game delen av spillet var en stor grind. Combat-systemet egnet seg egentlig ikke noe særlig for max level raids og slikt. Holy trinity all over again, bare at her må du trykke som en gal på de samme skillsene over og over. Det virket veldig forfriskende så lenge du levlet opp, men til slutt ble det som alle andre generiske MMOs. Endret 19. september 2011 av Aurvan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå