Cyberfrog Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Gjelder ikke Bloodstorm, om noen lurte. Edit: Og der var også Cygalen level 30. Endret 7. februar 2011 av Cyberfrog Lenke til kommentar
tobn Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 /t Clint Eastwood hvis noen er med på noen HA's lr no. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Enda flere klær for de som er interessert. To villains og en helt denne gangen. Fant Bizarro cap en gang, men slettet den karakteren før jeg husket å ta screenshot. Hawkman Hoodie Two-Face Hoodie og Steel Cap Beltet til Bane. Ulikt de andre fant jeg ikke dette i The Vault, men rappet det fra Bane selv. Endret 8. februar 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Her et par bilder fra meg også. Huntress - Favoritten min i Legends PVP Min nye helt. Inspirert delvis av Batwoman og Deathstroke Ladies' man Måtte også lage en DCUO-versjon av Drizzt Do'Urden Endret 9. februar 2011 av Aurvan Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg får ikke opp de bildene? Det står bare Bandwidth Exceeded. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Jeg får ikke opp de bildene? Det står bare Bandwidth Exceeded. Fixed. Nå funker det, eller? Her er en link til litt info om hva som kommer i DCUO: http://www.dcuniverseonline.com/news/archive.vm?id=16&month=current Endret 9. februar 2011 av Aurvan Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hm... nei, nå står det bare Postet bilde, men jeg får ikke sett dem. Det er ingen linker heller til dem. Den updatean for februar seg interessant ut, og jeg håper planene videre lar seg gjøre. Ironisk nok vil nok mange bli litt forbannet siden han sier vi ikke nødvendigvis får en update hver måned siden de går for kvalitet heller enn kvantitet. Siden når er kvalitet negativt? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ser også bare "Postet bilde". Cygalen i fullt Archangel set (klikk for full størrelse): Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Noe sier meg at jeg ikke klarte oppkjøringen denne gangen heller... 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Hm... nei, nå står det bare Postet bilde, men jeg får ikke sett dem. Det er ingen linker heller til dem. Son of a bitch! Jaja, får bruke vanlig forum-opplasting. Liker ikke den så godt siden bildene åpnes i en ny side når du trykker på dem, men men... Huntress i Legends PVP. Kanskje den legenden jeg liker best. Her er min nye helt. Litt inspirert av Batwoman og Deathstroke Er ikke bare Dr. Psycho som liker super-damene... Drizzt Do'Urden i DC Endret 10. februar 2011 av Aurvan Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Halloween er i slutten av oktober? Ikke i slutten av januar? Ops... Finn to feil... Demon? Angelic swords? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Noen som vet hvordan vi banker Dr Psycho i sykehuset? (før vi kommer til Supergirl.) Fyren blir usynlig og er veldig vanskelig å finne. Etter tyve minutter hadde jeg knapt klart å skade ham. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ting tar tid. Springe rundt i rommet. Når du får meldingen om at han er i nærheten så er han som regel mulig å targete. En stun/pull, så får du DPSet litt.. Men ja, det er en irriterende fight, om ikke akkurat vanskelig. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Etter de tyve minuttene hadde han ikke engang prøvd å skade meg, så det er ikke akkurat vanskelig. Men det må da være mulig å gjøre noe for å få ham synlig? Sånn det er nå vil det ta over en time å ta ham, og god mulig enda lengre. Og det er bare i første fase. Etterpå må jeg nok finne ham på nytt og gjenta hele greia sammen med Supergirl. Kan ikke si jeg gleder meg... Det står jo stadig at han er i nærheten, så er det noe jeg kan gjøre da? Jeg prøvde å kaste batarangene (iconic) for å dekke et så stort område som mulig, men jeg traff ham ikke. Hadde jeg hatt supercharge hadde jeg prøvd å gasse ham, men jeg får jo ikke supercharge når det ikke er fiender der. Endret 10. februar 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Jeg ser etter Psycho, targeter og hopper på ham (eller pew-pew-er ham med piler). Er lagt opp til at man må lete litt, men det har ikke vært plagsomt de siste gangene jeg har gjort det. Hvordan går det med Night Watch? Endret 10. februar 2011 av Cyberfrog Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Problemet er at veldig mange oppdrag er nesten identiske for heroes og villains, bare at man er på den andre siden. Da jeg var villain hjalp jeg dr Psycho å denge Supergirl, og som hero hjelper jeg Supergirl å denge dr Psycho. Som hero var kampen ganske rask om man forstod hva man måtte gjøre, så hvorfor er villainkampen så sinnsvak lang? Jeg nekter å tro det ikke er noe man kan gjøre for å korte den ned betraktelig. Å vente til han blir synlig er greit nok, men det må være en måte å få ham til å holde seg synlig hele tiden etterpå i stedet for å bli usynlig igjen og tvinge oss til å lete etter ham i et kvarter. Endret 11. februar 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Jeg hadde igrunn ingen problemer med Dr. Psycho. Bare løp rundt og slo litt til jeg fant ham, så angrep kjapt med alle angrepene som gjorde mest skade fort. Han varte ikke lenge. Med enkelte våpen kan du sjonglere han i luften såpass lenge at han ikke får sjansen til å bli usynlig mer enn 2-3 ganger max. Lite nytt på Night Watch-fronten. Jeg har ikke spilt som Redline på en stund - er litt for glad i å starte alts - men det er bare å sende in-game mail hvis jeg skal legge til noen. Se hvem jeg traff på i Brainiacs skip helt i begynnelsen: MPYR0201_DESIGNERDATA-PC-03-21.16.550.bmp (oops... bmp-fil. jaja, shit happens) Endret 11. februar 2011 av Aurvan Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Følger det ikke med 30dager gametime? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Følger det ikke med 30dager gametime? Jo, en "gratis" mnd. (du må jo betale for spillet). Lagde en female også, mest for å se hvilke klær som var tilgjengelig for females. Healer. Endret 11. februar 2011 av Aurvan Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 I Dr Psycho kampen er det bare til å gå etter hvor du hører latteren hans. Mener jeg ble fortalt det under kampen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå