Gå til innhold

DC Universe Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enda flere klær for de som er interessert. To villains og en helt denne gangen. Fant Bizarro cap en gang, men slettet den karakteren før jeg husket å ta screenshot.

Hawkman Hoodie

Two-Face Hoodie og Steel Cap

Beltet til Bane. Ulikt de andre fant jeg ikke dette i The Vault, men rappet det fra Bane selv. :p

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Her et par bilder fra meg også.

Huntress - Favoritten min i Legends PVP

padfdaadm.jpg

Min nye helt. Inspirert delvis av Batwoman og Deathstroke

padffaadm.jpg

Ladies' man

padfgaadm.jpg

Måtte også lage en DCUO-versjon av Drizzt Do'Urden :p

padfiaadm.jpg

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Hm... nei, nå står det bare Postet bilde, men jeg får ikke sett dem. Det er ingen linker heller til dem.

Den updatean for februar seg interessant ut, og jeg håper planene videre lar seg gjøre. Ironisk nok vil nok mange bli litt forbannet siden han sier vi ikke nødvendigvis får en update hver måned siden de går for kvalitet heller enn kvantitet. Siden når er kvalitet negativt? :p

Lenke til kommentar

Hm... nei, nå står det bare Postet bilde, men jeg får ikke sett dem. Det er ingen linker heller til dem.

Son of a bitch! Jaja, får bruke vanlig forum-opplasting. Liker ikke den så godt siden bildene åpnes i en ny side når du trykker på dem, men men...

Huntress i Legends PVP. Kanskje den legenden jeg liker best.

post-174005-0-73538900-1297337238_thumb.jpg

Her er min nye helt. Litt inspirert av Batwoman og Deathstroke

post-174005-0-83648800-1297337246_thumb.jpg

Er ikke bare Dr. Psycho som liker super-damene...

post-174005-0-03223000-1297337256_thumb.jpg

Drizzt Do'Urden i DC :p

post-174005-0-26422000-1297337268_thumb.jpg

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Etter de tyve minuttene hadde han ikke engang prøvd å skade meg, så det er ikke akkurat vanskelig. Men det må da være mulig å gjøre noe for å få ham synlig? Sånn det er nå vil det ta over en time å ta ham, og god mulig enda lengre. Og det er bare i første fase. Etterpå må jeg nok finne ham på nytt og gjenta hele greia sammen med Supergirl. Kan ikke si jeg gleder meg... Det står jo stadig at han er i nærheten, så er det noe jeg kan gjøre da? Jeg prøvde å kaste batarangene (iconic) for å dekke et så stort område som mulig, men jeg traff ham ikke. Hadde jeg hatt supercharge hadde jeg prøvd å gasse ham, men jeg får jo ikke supercharge når det ikke er fiender der.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Problemet er at veldig mange oppdrag er nesten identiske for heroes og villains, bare at man er på den andre siden. Da jeg var villain hjalp jeg dr Psycho å denge Supergirl, og som hero hjelper jeg Supergirl å denge dr Psycho. Som hero var kampen ganske rask om man forstod hva man måtte gjøre, så hvorfor er villainkampen så sinnsvak lang? Jeg nekter å tro det ikke er noe man kan gjøre for å korte den ned betraktelig. Å vente til han blir synlig er greit nok, men det må være en måte å få ham til å holde seg synlig hele tiden etterpå i stedet for å bli usynlig igjen og tvinge oss til å lete etter ham i et kvarter.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Jeg hadde igrunn ingen problemer med Dr. Psycho. Bare løp rundt og slo litt til jeg fant ham, så angrep kjapt med alle angrepene som gjorde mest skade fort. Han varte ikke lenge. Med enkelte våpen kan du sjonglere han i luften såpass lenge at han ikke får sjansen til å bli usynlig mer enn 2-3 ganger max.

Lite nytt på Night Watch-fronten. Jeg har ikke spilt som Redline på en stund - er litt for glad i å starte alts - men det er bare å sende in-game mail hvis jeg skal legge til noen.

Se hvem jeg traff på i Brainiacs skip helt i begynnelsen:

MPYR0201_DESIGNERDATA-PC-03-21.16.550.bmp

(oops... bmp-fil. jaja, shit happens)

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...