Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

DC Universe Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satt i går på jobb og leste reviews selv om jeg hadde bestemt meg for ikke å begynne med noen "action mmo". Var litt for gode anmeldelser rundtom så koblet meg opp til PCen hjemme via jobben og kjøpte det på Steam og lot det laste ned til jeg kom meg hjem.

Det var ganske uventet utrolig kult!

Var digg å sloss på en helt annen måte enn de typiske MMOene der ute. Likte godt storyene imellom med alle de kjente bossene, alle klestypene man kunne kle seg i, ting man kan samle rundt om i byen og ikke minst fremkomst-måten. Valgte flyging selv om acrobatic ser litt for gøyt ut.

BRA SPILL!

Lenke til kommentar

Satt i går på jobb og leste reviews selv om jeg hadde bestemt meg for ikke å begynne med noen "action mmo". Var litt for gode anmeldelser rundtom så koblet meg opp til PCen hjemme via jobben og kjøpte det på Steam og lot det laste ned til jeg kom meg hjem.

Det var ganske uventet utrolig kult!

Var digg å sloss på en helt annen måte enn de typiske MMOene der ute. Likte godt storyene imellom med alle de kjente bossene, alle klestypene man kunne kle seg i, ting man kan samle rundt om i byen og ikke minst fremkomst-måten. Valgte flyging selv om acrobatic ser litt for gøyt ut.

BRA SPILL!

Rent praktisk, så vil jeg kunne tørre å påstå at å fly er den mest effektive fremkomstmåten, så du har ikke akkurat gimpa degselv der. Min hovedkarakter flyr, og det gjør alt mye lettere. Spesielt har du en vanvittig stor fordel i PVP. Men etter å ha testa opp til flere karakterer (jeg har laget alt for mange, så får ikke tid nok til å bygge på hovedkarakteren min) synes jeg akrobatikk og superspeed både er morsommere og mer utfordrende enn flyging. Tror jeg holder en knapp på akrobatikk, selv om å hoppe rett opp fra bygninger med superspeed er digg. Får bra høyde, men veldig lite kontroll.

Min mening er at de to andre bevegelsesmetodene bør forbedres noe for å i alle fall ta igjen flyging litt. Kanskje enda mer fart for superspeed, og bedre kontroll over grappling line i kamp, samt fikse det slik at du ikke "sitter fast" når du løper på en vannrett kant på en ellers loddrett vegg hvis kameraet er i en viss posisjon.

Men for all del. Flyging er gøy det. Synes bare det føles litt som juks i forhold til de andre to.

Lenke til kommentar

Akrobater kan få raketter som lar dem fly ganske raskt horisontalt (men er dårlige vertikalt), og de kan få en zip-line til først å nærmest fly opp husvegger vertikalt, så horisontalt. Med alle tre kan jeg bevege meg rimelig kjapt fra den ene siden av kartet til den andre. Og når det gjelder hvor bra akrobatikk egentlig er har jeg utforsket hele Metropolis inkludert Stryker's Island allerede solo, og jeg er lvl 11. ;) Fikk faktisk 50 Feat Points bare for å utforske byen, i tillegg til alt jeg fikk for de forskjellige bydelene. Kjekt! Det eneste problemet er at jeg har begynt å slippe opp for Skills jeg "må" ha, og ennå er det nesten tyve levels igjen. Teit å si det, men det er mulig jeg spesialiserer meg på et helt annet våpen bare for å ha et sted å sette skill points. :p

Lenke til kommentar

Kjekt med Acrobat at man kan gjøre andre ting mens rakettene gjør jobben, som å chatte eller se på kartet eller gå inn på andre menyer. En ting man ikke kan gjøre, derimot, er å bytte rolle i lufta. Jeg skulle prøve dette, så meg ikke godt nok for, og havnet midt i en klynge villains utenfor en av klubbene deres.

Har nå 72 Marks of Legend. Lurer på om jeg skal gå for Joker eller Bane.

Lenke til kommentar

Du tar points i andre våpen for å få statiske bonuser som crit dmg/chance og andre ting... Og om du vil bruke våpenet ja.

Jeg har ikke giddet å pakke poeng i statiske ting for våpnet jeg bruker engang. :p Akkurat nå trenger jeg det ikke. Er bare lvl 15, men har fått Word of Power fra Iconic Powers. Og tro meg, når de sier power mener de det. :p

Lenke til kommentar

Jeg har bare 12 Feat Points akkurat nå, men jeg jobber ivrig med å få flere. Det eneste gruppegreien jeg har fått så langt er Full House, og den fikk jeg kun fordi jeg så tre folk som denget løs på den greia og hadde nesten drept ham. Jeg begynte å denge løs sammen med dem og fikk questen godkjent da den døde. Sleipt, men jeg er jo en villain. :p (men de fikk også questen godkjent, så klart.)

Edit: Begynner å se litt bra ut, synes jeg. ;)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Noen som har prøvd Rifle og kan forklare skillsene litt?= Det er enkelte jeg ikke fatter hvordan jeg gjør. For eksempel har vi en som er hold høyrs mustast, bakover, hold høyre mustast, forover, venstre. Hvordan i svarte skal jeg gjøre det? Det logiske vil jo være å holde knappen nede og trykke bakover, slippe knappen, trykke og holde knappen og presse fremover og til venstre samtidig, men det funker ikke. Jeg klarer å rulle forover og ta salto bakover mens jeg skyter, men det er alt. Skillsene skal gjøre mye mer, som f.eks gi meg en liten flammekaster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...