Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

DC Universe Online

Anbefalte innlegg

Testet på en character nå, du kan gå tilbake til disse mentor instansene, og andre kan være med deg om de er i gruppe. (instance entry popper opp om de er i gruppen).

Du kan også logge ut med den originale char'en når din partner er inne i instancen, groupe med en ny character og få tilgang til samme instance uten at den blir resatt. Enkelt og raskt å blåse gjennom for å finne briefings og investigations.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må man inn i en instance for å finne alle investigations? Jeg bare lurer fordi jeg alltid har funnet den siste i rommet med bossen, men denne gangen fant jeg den siste før jeg kom så langt. Med andre ord fant jeg en for mye utenfor, så kanskje alle kan skaffes der? F.eks om de respawner? Vet noen Collections respawner. Det er som regel tilfeldig hvilken du får, men likevel.

Lenke til kommentar

De grønne må man gjerne inn for å finne ja.

De blå, bare i enkelte tilfeller.

Nå har jeg forøvrig samlet alle player briefingene som man ikke må inn i raid eller alerts for å finne :D

edit: når det gjelder det urk, alerts... noen som vil gjøre alerts?

Drar gjerne gjennom lowbie alerts sammen med noen en kveld eller to.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg har gjort et par alerts, også Hard alerts. Area 51 flest ganger, så den kan jeg utenat, inkludert hvor alle utropstegnene er :p

Den vanskeligste jeg har gjort var Smallville. Der pøste de på med Doomsday-lignende monster i hopetall. Var veldig hack'n slash, og vi måtte slakte de ned i vanvittig tempo. Det var ikke med hovekarakteren min, bare svarte på en /shout at jeg kunne bli med om de manglet en. Midterste delen av Smallville var morsom, og slutten var også bra (Kent farm).

Ellers har jeg fullført måne-alerten, og prøvd såvidt Blüdhaven, men vi var 3 stk. og joina etter de var kommet ganske langt. Det gikk dårlig, så fikk ikke avsluttet den.

Så jeg blir med på alerts (helst noe annet enn Area 51...).

Her er et bilde fra Smallville (kanskje litt mye bilder på meg nå, men tenker det kan være interessant for folk som ikke har spillet):

i205ms418cntmzlll26k.jpg

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

De grønne utropstegnene (glemmer alltid hva som er hva) respawner selvsagt ikke, og er ikke sikker på de blå. Men de gule gjør det.

De gule er jo spørsmålstegn :p

Kunne også vært med på Alerts. Creepy Kenny (Fire) er lv30, men ikke spesielt godt utstyrt. Cygalen (Sorcery) er nå lv18.

BTW: Får "Bandwidth Exceeded" på alle bildene dine, Aurvan.

Det var da som svarte... trodde jeg endelig hadde funnet en bra bilde-opplastingsside...

Lenke til kommentar

Så hva har vi lært av DC Universe Online så langt?

- Med rett vinkel og fallhøyde spretter gorillaer bra, men de flyter dårlig.

- Drit i tung rustning. En stålbikini holder lenge.

- Jo tøffere du ser ut, jo sterkere er du og jo mer tåler du.

- Batcave er unødvendig. Vi får plass til mange uniformer, noen titalls store slegger, Batmobilen og halve JLA i lomma.

- Romvsenere reiser tvers over hele universet for å komme til jorden og snakker engelsk.

- Politifolk brenner bra.

Lenke til kommentar

Oi! Helt ny Blur CGI-film fra DC Universe Online! Den var rå!

http://www.ign.com/videos/2011/02/01/dc-universe-online-the-second-blur-trailer

Men hvem er han helt på slutten av traileren?

Also in the news...

Februar update:

-Level 30 Catwoman Episode: Here, your character will race to Gotham Museum and find Catwoman robbing the joint. Then, some ancient Egyptian artifacts turn people into lions and tigers that you have to fight. Look for five boss battles in this mission.

-Legends PVP: Catwoman will now be playable in "Play as Iconic" PVP.

Multiplayer Race: Chase Catwoman with your friends.

-New Loot: You'll now be able to collect the "ancient Mayan Armor" and "Cat Burglar" gear.

-Valentine's Day Content

-New Duo: A two-player Bane duo will be available for players.

-PVP Expansion: There will be a new Gotham PVP zone.

-New Tier 2 Raid: There's a new eight-player raid zone for the Batcave. You'll fight alongside Batman against Brainiac and Brother Eye.

-Buy and Sell: Auction houses will go live in the Watchtower and the Hall of Doom so that places can swap gear on a massive scale.

-Additions: New collections, races and investigations will be added.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...