Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

DC Universe Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har de fikset flight + brawling = 3x damage. Jeg merket det tok litt lenger tid å banke opp would-be gankere, men etter at jeg har fått litt PVP-utstyr (har det som oftest på meg i byene) har ikke jeg tapt i open world PVP ennå. Selv det første PVP-settet du får kjøpt med influence (har ikke alle delene engang) utgjør en stor forskjell i PVP. Har blitt angrepet av en level 30 mens jeg stod i en Booster Gold kiosk, og likevel banka jeg han såpass at han stakk med halen mellom beina. Også blitt angrepet av to stk. på level 20 en plass, uten at de tok meg. Det nærmeste var en level 29 som angrep meg mens jeg var i PvE. Han fikk helsa mi bra ned før jeg fikk summet meg, men hadde en superchargee power som stengte meg inn i en isblokk så jeg fikk heala litt. Så banka jeg han til en pøl. Brukte riktignok alt av power. Så anbefaler innkjøp av litt PVP-gear til transportetappene i alle fall.

Samler forresten influence i Legends PVP. Bruker Nightwing, men har oppdaget at Bane virker litt vel über.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Det var legends pvp jeg lurte på å samle opp i også, ettersom alle stiller mer eller mindre likt der?

Ja, men synes Bane er en smule sterk. Han har et angrep der han drar fram en stor stein som han kan knuse deg meg, og den gjør latterlig mye skade. Så bortsett fra Bane virker det balansert. Som Nightwing hender det at jeg blir banka av noen som spiller Robin eller Harley (de første du får) hvis spilleren rett og slett er veldig god. Liker kanskje 2 vs 2 i Batcave best. Der er det mer jevne kamper siden du aldri blir 4 mot 1. Men liker å veksle.

Lenke til kommentar

joda, litt forskjeller innbyrdes er det vel alltid, men alle har de samme mulighetene til å kjøpe characters? Det blir uansett ikke påvirket av gear på samme måte som arena/world pvp.

Kan man kjøpe villains som legends avatarer når man spiller hero forøvrig? (edit at du blir banka av begge tyder på det ja :p)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Legends pvp ja, har vel bare spilt en kamp der tror jeg, og det var rett etter at jeg først fikk Robin, har holdt på med Arena PvP jeg, men nærmer meg nok Mark of Legends til å kjøpe bane nå snart så da skal det nok testes igjen, har også hørt at bane virker litt op også :p

Edit: Alle kan kjøpe hvilken hero/villain de vil til Legends PvP, eneste er Batman som ikke er tilgjengelig enda, bortsett fra de som pre-ordra, dog har hørt at Batman ikke er noe spesielt bra.

http://forums.station.sony.com/dcuopc/posts/list.m?topic_id=14139

The EU servers will be coming down at 4AM CET for a brief hotfix to address a few outstanding issues. Downtime is anticipated to be approximately less than 90 minutes. Players may notice the following changes:

* Abilities: Psychic Empowerment now properly restores power.

* Abilities: Performing a dodge roll will no longer dodge healing abilities.

* Challenges: Power Girl now drops loot in the level 30 Challenge Mode for Storming the Ivory Tower.

* Faction Rewards: Villain faction rewards now only require Marks of Allegiance and no longer require an unavailable badge type.

* Feats: Any feat that requires a specific number of PvP wins should now be granted properly after the correct number of wins.

* Trait Resets: If you reset traits while in a different shape change form you will no longer remain stuck in that form.

* Trait Resets: All buffs cast by the player character from abilities granted by traits will now be removed when resetting traits.

* Trait Resets: Resetting traits with a weapon type equipped that was earned by a trait (i.e. not the weapon type chosen at character create) will no longer continue to give the stats of the equipped weapon with no basic abilities.

o Now all stats will be removed from equipped weapons for which you do not have the required trait.

o In this situation, you should have the same basic punching abilities that you get if you unequip your weapon.

o Purchasing the trait to grant access to that weapon type again will now restore those stats.

Godt at den buffen endelig blir fikset for oss med Mental powersett =)

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Bra de fikser bugs, for jeg finner dessverre bare flere og flere av dem. En ting er at kameraet blir helt idiot når jeg går fra en plass til en annen (stort sett, det er enkelte steder kameraet ikke klikker. F.eks om jeg er utendørs og går inn til Eye of Sin osv.) Verre er det at fargene på klærne skiftes tilfeldig om jeg har modifisert dem (via Gear -> Customize). Men i tillegg har ting av en eller annen grunn sluttet å registreres når jeg tar dem første gangen. Om jeg for eksempel kler på meg Demonic Gloves første gang vil de ikke bli registrert. Jeg må ta dem av og sette dem på igjen for å få dem. Dette var spesielt irriterende da jeg prøvde et nytt våpen rett før en kamp. :p

Lenke til kommentar

Apropos Duo, andre som har opplevd stengte dører (og lignende) slik at man ikke kan komme særlig langt?

Ja, var merkelig det der. Lagde en post om det på SOE forumet, kan vel kalle det en bug egentlig: http://forums.station.sony.com/dcuopc/posts/list.m?topic_id=14113 om svaret jeg fikk stemmer eller ikke skal jeg ikke si, men høres riktig ut. Dog var jo merkelig at med en gang du ble leder så gikk det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...