KongRudi Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Det var en blog som startet rykter om at selve spille skulle være gratis for alle PS plus medlemmer, noe sonm ble avkreftet av Sony ett par dager etterpå. Kommer helt sikkert til Europa, hvis ikke hadde ikke Sony sin ofisielle europeiske playstation blog snakket om spillet, noe som den gjør. http://blog.eu.playstation.com/tag/dc-universe/ Som du ser sier dem i at spillet kommer til PC og PS3 i starten på 2011. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Det står kanskje litt lite informasjon i førstepost. Kjipt at det blir utsatt. Noen som vet hvorfor vi i Norge ikke kan forhåndsbestille? Endret 30. oktober 2010 av Ztalon Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Det står kanskje litt lite informasjon i førstepost. Kjipt at det blir utsatt. Noen som vet hvorfor vi i Norge ikke kan forhåndsbestille? Har sprita opp åpningsposten litt. Håper engelsk går bra. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Det står kanskje litt lite informasjon i førstepost. Kjipt at det blir utsatt. Noen som vet hvorfor vi i Norge ikke kan forhåndsbestille? Har sprita opp åpningsposten litt. Håper engelsk går bra. Ser kjempebra ut det! Man må jo kunne litt engelsk hvis man skal spille dette uansett. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 Da ser det ut til at vi har release date klar: PS3 & PC versions: 14th January 2011: UK & Ireland 12th January 2011: Rest of PAL http://blog.eu.playstation.com/2010/12/21/dc-universe-online-release-date-and-subscription-pricing-confirmed/ Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Da er beta'en slutt og det nærmer seg release. Mens vi venter, her er en video av en såkalt End of beta event: http://www.youtube.com/watch?v=AJj39B-T9aM Endret 8. januar 2011 av Aurvan Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Plukka det opp for 200 kr på direct2drive.com i går. Blir spennende å se om det er noe bra. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Skulle kjøpe det på GAME nå nettopp men de hadde ikke fått det inn, så jeg stikker dit igjen rett før de stenger for å se om det har kommet. Hvis ikke kjøper jeg det på nettet. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Synes spillet ser veldig interessant ut, har sett på TotalHalibut (Psynical brit) som har spilte betaen litt (youtube). Koster det noe pr mnd å spille det? Antar at det gjør men greit å få det bekreftet. Sitter på jobben så kan ikke stikke på hjemmesiden deres å sjekke selv. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Ja, det har en månedlig avgift. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Da er jeg i gang med ventinga i alle fall... Endret 11. januar 2011 av Aurvan Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Ooooho, jeg hater at jeg må være på jobb i 2 timer til akkurat nå grrr. Edit: aurvan; skal du spille på US server?? Endret 11. januar 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Ooooho, jeg hater at jeg må være på jobb i 2 timer til akkurat nå grrr. Edit: aurvan; skal du spille på US server?? Hvis det er de første som kommer opp. Du får velge mellom amerikansk og europeisk. Sannsynligvis kommer amerikanske servere først opp. Hvis det er lite lag og mase folk online når jeg spiller, blir jeg antagelig der. Da slipper jeg alle som snakker fransk, tysk og spansk. Men kommer til å sjekke ut europeiske servere når de dukker opp, så får vi se. Og hvis du ikke har gjort det allerede, har du ca. 20 GB med patching å laste ned Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Da er jeg i gang med ventinga i alle fall... (bilde) Powergirl? Pen hun, men ikke den jeg helt vil møte. Av en eller annen grunn har jeg fått sansen for Poison Ivy. Hvem har dere tenkt å ha som mentor? Jeg kommer selvsagt til å prøve alle, men i første omgang tenkte jeg Wonder Woman, Circe og Lex i den rekkefølgen. Har en følelse av at de andre kan få nok slaver... øh... lærlinger fra før. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Er du sprø, har preloaded selvsagt. Men den 5GB patchen de kom med var litt irriterende Starter med the Joker Forvørig vil jeg mest møte ms Quinn Endret 11. januar 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg joina en amerikansk PVP-server i første omgang. 'Death and Glory' tror jeg den het. Men vet ikke om det blir min faste. Må se hvor folk ender opp. Har ikke testet europeiske ennå. Skal komme tilbake til saken etter å ha gjort det. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Forvørig vil jeg mest møte ms Quinn Hun var svært bra i Arkham Asylum, men jeg håper hun har tatt en tur innom en plastisk kirurg og fjernet all den silikonen hun hadde stappet inn. Det gjelder de andre kvinnfolka også, selvsagt. Litt former er bra, men det får da være grenser. Jeg vil møte Wonder Woman, ikke Wonder Bra Woman. Edit: Eller for å si det på denne måten: Hvem ville du helst hatt som mentor? Poison Ivy? Eller Harley? Endret 11. januar 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Fremdeles Harley, men kanskje jeg bare er syk Edit: samme hvor mye jeg prøver, så forbinder jeg Poison Ivy med Uma Thurman (i seg selv ikke så dumt) i Batman & Robin (Grøss). Endret 11. januar 2011 av MrLee Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Uma Thurman? Huff, da forbinner du vel Batman med George Clooney og Mr. Freeze med Arnold? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Det er faktisk mulig å ha store bryster uten silikon Jeg klager i alle fall ikke. Uansett... her er første dag for min helt, Redline! Dette var før jeg oppdaget at ikke alle grafikkinnstillingene stod på max, så ser litt bedre ut nå. EDIT: Jeg endte opp med å joine en League på den europeiske PVP-serveren, så tror nok jeg blir der (så lenge det er folk der, da). Endret 12. januar 2011 av Aurvan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå