Gå til innhold

DC Universe Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd alle, og synes flight er mer funksjonell og handy, men super-speed er sykt mye gøyere :p Flight er dog en veldig stor fordel for healere og controllere.

Han grønne duden med vingene eller amishduden fremst? :p

Han grønne med vingene.

Lenke til kommentar

Hvis det er snakk om en hero/bloodstorm league så er jeg gjerne med jeg også.

Er det noen som har gode erfaringer med noen av movement skills'ene? Har kun prøvd flying, og bruker stort sett bare innates der.

Har flight selv, og er godt fornøyd med det. Bruker ikke mye av skillsene i treet, dog jeg har tatt de passive stun greiene, mest med tanke på PvP, men usikker på hvor mye de har å si. Blir vel muligens å respecce litt igjen snart tror jeg.

Lenke til kommentar

Jeg også synes flight er mest funksjonell, og supersonic flight er et must. Det er en god følelse å sveve over byen, men både acrobatics og super speed er kanskje mer actionfylt. Å fyke opp bygninger med zip-line, eller å hoppe opp bygninger med super speed er sinnsykt morsomt. Spesielt hvis du hopper av toppen på en bygning som speedster. Får sinnsyk fart og høyde.

Lenke til kommentar

Jeg og kompisen min lurte på om vi skulle åpne vår 2 man league for folk, og da primært folk fra forumet her. (i.e. nordmenn). Vi er über casual, bare så det er sagt.

League navn er Rotco foreløpig, men vi skal få frigjort villain league navnet "Rotten Company" så fort vi får inn en petition til å endre leadership i det til en char som ikke er slettet :p

edit: hadde vi en forumkanal ingame??

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg også synes flight er mest funksjonell, og supersonic flight er et must. Det er en god følelse å sveve over byen, men både acrobatics og super speed er kanskje mer actionfylt. Å fyke opp bygninger med zip-line, eller å hoppe opp bygninger med super speed er sinnsykt morsomt. Spesielt hvis du hopper av toppen på en bygning som speedster. Får sinnsyk fart og høyde.

Det er godt mulig jeg tar feil her, men etter min erfaring vil en speedster vinne i et kappløp mellom en med superfart og en som flyr så lenge begge to løper/flyr langs bakken så lenge man ikke bruker travel powers (har ikke prøvd med). Om alle tre (flight, speedster, acrobat) har et kappløp fra en side av kartet til den andre er jeg faktisk ikke sikker på hvem som vil vinne. Den som flyr kan jo dra i rett linje, men h*n må holde en viss høyde for å komme over alle hindringene. En speedster må ta enda lengre omveier, mens en acrobat knapt trenger å bremse for noe som helst. Noen som gidder teste teorien min?

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

hvis man ikke skal bruke movement powers, så tror jeg superspeed gruser acrobat på hastighet. De løper raskere opp vegger en acrobats klatrer. Acrobats er meget avhengig av zipline der.

og om SS'eren er god på å time hoppene sine kommer han langt.

Lenke til kommentar

Jeg og kompisen min lurte på om vi skulle åpne vår 2 man league for folk, og da primært folk fra forumet her. (i.e. nordmenn). Vi er über casual, bare så det er sagt.

League navn er Rotco foreløpig, men vi skal få frigjort villain league navnet "Rotten Company" så fort vi får inn en petition til å endre leadership i det til en char som ikke er slettet :p

edit: hadde vi en forumkanal ingame??

Vel hadde vært kult om vi fikk igang noe, som sagt har jo Aurvan league'en sin, men er noen par ukjente der, dog har aldri pratet med noen av de egentlig, league chatten har jo ikke begynt å virke for nå nylig.

Og er det mulig å opprette egne kanaler ingame da? Kan sette opp flere chat tabs har jeg sett, men tror ikke jeg har sett noe mulighet for custom rom.

Lenke til kommentar

hvis man ikke skal bruke movement powers, så tror jeg superspeed gruser acrobat på hastighet. De løper raskere opp vegger en acrobats klatrer. Acrobats er meget avhengig av zipline der.

og om SS'eren er god på å time hoppene sine kommer han langt.

Om det er opp en side og ned den andre vil nok SS gruse acrobat. Men hva om det er mange hus på rekke og rad? Acrobat kan hoppe fra hustak til hustak. Har ikke spilt SS så mye, men kan de det? Og kan de sveve?

Lage for øvrig ny karakter. Ikke bonuspoeng for å se hvem hun er basert på. :p

Lenke til kommentar

Om det ikke er veldig stor avstand mellom dem, og ss'eren timer hoppene sine, så kan jo han "launche" av kanten og det eliminerer i stor grad acro's glide?

Har riktignok bare spillt til lvl 7 med SS, og fikk ikke helt orden på hoppinga.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Om det ikke er veldig stor avstand mellom dem, og ss'eren timer hoppene sine, så kan jo han "launche" av kanten og det eliminerer i stor grad acro's glide?

Har riktignok bare spillt til lvl 7 med SS, og fikk ikke helt orden på hoppinga.

Lagde en superspeeder i sted og har testet vegghoppingen en del. Den er ikke dårlig, men jeg foretrekker svevingen til acrobats. Den er mye mer kontrollert, og mulig det bare er meg som vanlig, men jeg har følelsen av at den går mye lengre enn hoppingen til superspeeder.

For min del: Ding 30 :).

Gratulerer. Så var det feats, collections, investigations osv... ;)

Å kunne fly virker nyttig; overblikket må være kjekt å ha. Men Super-Speed er ekstremt mye moro til tider.

Alle tre er veldig nyttige. Det kommer nok mest ann på hva man foretrekker. Jeg elsker følelsen av å kaste meg utfor en skyskraper, suse mange etasjer nedover i fritt fall og så svinge oppover igjen uten å være i nærheten av å treffe bakken. Selv om det "bare" er det spill føles det veldig bra å kunne fly helt fritt. Men det er også morsomt å løpe veldig fort langs bakken og opp (og ned!) vegger. Men favoritten min er og blir acrobat. Jeg føler det krever mer, men gir mer tilbake.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Jeg har respecca Redline, så nå er han Ice-guy. Dessuten har jeg bytta litt om på angrep og flight-skills. Den flight-skill'en der du fyker inn i motstanderen er sinnsykt bra. Jeg knocker bare ned en tulling, så flyr jeg inn i han med en gang han reiser seg opp, og så er jeg jo brawler, så jeg gjør alt for mye skade. Men lite å gjøre med det. Uansett...

Her er min nye helt, Spartan Specter. Når han først kom til Amerika, prøvde han å gli inn så godt han kunne...

15ycaap.jpg

Men han fant noe han følte seg litt mer komfortabel i sånn etterhvert. Vet ikke helt hva han tenker på her, men...

20hqa1v.jpg

Og her er han på jobb for sjefen, etter at han har banka opp Circe littegrann. Han måtte jo gjøre en bra jobb etter at sjefen fiksa skikkelig Spartansk rustning...

ds7me.jpg

Endret av Aurvan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er en relativt aktiv World of Warcraft spiller, men innholdet begynner å tørke litt ut i påvente av stabil raiding og mer content i kommende oppdateringer..

Også har jeg fulgt med TotalBiscuit og hans DC Universe Online videoer på YouTube og dette ser jo ut som et interessant og annerledes MMO-spill?

Nå har jeg nada peiling på DC Universe, eller sånne helte opplegg i det hele store.. Klart jeg har sett diverse Batman og Superman videoer osv oppigjennom tiden men det er så langt som min erfaring går når det kommer til helte figurer!

Men likevel syntes jeg dette virker veldig interessant, jeg er ute etter et spill som er litt annerledes fra World of Warcraft, men jeg liker å ha MMO-følelsen, at det er en stor verden fylt med mange andre spillere osv.. Jeg liker svært godt at det er optimalisert for håndkontroller så jeg kan koble det opp på TV-en fra PC-en og spille med PlayStation3 eller Xbox360 kontroller osv.. Det høres ypperlig ut med et mer action orientert MMO-spill hvor ting ikke er så stramt og alvorlig, mye grinding av gear og strev som i World of Warcraft.

Tror dere DC Universe Online kan være noe for meg? Et spill jeg kan slenge meg ned i sofaen og kose meg med på en kjedelig fredagskveld mens jeg venter på RAID i World of Warcraft som skal starte om noen timer?

Er det godt og variert innhold, eller blir du fort lei? Og er det som med Age of Conan at det er kjempe interessant de første dagene for så å falle helt igjennom med elendig kvalitet utover i spillet?

Lenke til kommentar

Hadde heller ikke så mye peiling på superhelter da jeg startet (vel, utenom det jeg har fått inn via diverse hollywood filmer og slikt). Passet meg ypperlig. DCUO er mer casual vennlig enn WoW, det er helt klart.

Kvaliteten har vært god hele veien fra 1-30 (som går fort da).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...