Nitrius Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Dette var litt synd egentlig. På WoW f.eks tar de vedlikehold og små patcher som dette på et fast tidspunkt på onsdager, lite gøy for de av oss som vil sitte hjemme og kose oss på en fredagskveld. Husk nå at det er stor forskjell mellom disse spillene, wow har vært ute i 6år+, DCUO har nettopp blitt sluppet. Tro meg var mye tull etter release dagen til wow også. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Ja, selvfølgelig. Jeg klandrer ingen, men det er fortsatt like kjipt Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Det er enkelte poster på forumet om hvorfor de oppdaterer på fredagskvelden. De gjør det neppe igjen om de ikke må. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Nå gikk nettet mongo igjen, rett før serverne kommer opp. Nydelig. Helt fantastisk. "En nettverkskabel er ikke koblet i". Jeg bruker trådløst, ditt idiotOS. Endret 22. januar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Oppdaterte patch notes: General:Improved Client performance and stability. Addressed an issue where other characters may appear to "warp" onscreen. The time it takes to get to Character Selection on launch has been reduced. Audio: Audio should no longer drop after cutscenes if you have your Music volume set to 0. Chat: The player’s Voice Chat Channel should now be selected according to the following priority, from highest to lowest: Alert Group Custom League Player Appearance: Equipping a new weapon should no longer cause your weapon appearance to disappear. Swapping weapons with your weapon style locked should no longer cause the weapon appearance to change. Movement: Player character animations should no longer have the chance of getting stuck when weaponizing objects. Missions: Adjusted difficulty of content in the Venom Lab to level 7 to better match the surrounding content. No Joke quest is now available at level 18 instead of 19. A Crook’s Best Friend mission is now available at level 18 instead of 19. Something’s Fishy… quest is now available at level 22 instead of 23. Road to Hell quest is now available at level 22 instead of 23. Fateful Omen quest is now available at level 26 instead of 27. Hardcorps quest is now available at level 26 instead of 27. UI: Pressing the "Accept" button on the Server Selection screen multiple times should no longer result in odd ssues with Character Creation movies and UI. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg ser ingen forskjell. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg ser ingen forskjell. Virker ikke som det er noen heller, de gjorde det bare "penere" satt opp. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 De måtte jo vise at det har brukt tiden på NOE. Moar supergirl pix plz! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 De måtte jo vise at det har brukt tiden på NOE. Moar supergirl pix plz! http://www.google.no/images?q=supergirl&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=no&tab=wi&biw=1920&bih=971 ? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Må bruke tiden til noe, har nettopp pløyet gjennom 53 sider med character screenshots i mangel av server mange...intressante designs. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Den fortjente en egen post: Det er forresten Power Girl som gjelder Må bruke tiden til noe, har nettopp pløyet gjennom 53 sider med character screenshots i mangel av server mange...intressante designs. Hehe, jeg holder på med akkurat det samme. Mye bra. VANVITTIG mye dårlig Spawn clone #21309 anyone? Endret 22. januar 2011 av Aurvan Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 De måtte jo vise at det har brukt tiden på NOE. Moar supergirl pix plz! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Det er forresten Power Girl som gjelder Kan vel ordnes: Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Donna Troy er heller ikke å forakte. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Da var de oppe igjen Som lovet Endret 22. januar 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Fix recieved. Koselig å ha noen å prate med mens man quester, satser bare på at de fikser det grusomme chatsystemet snart. Denne fyren så forresten så helvetes kul ut at jeg bare måtte screenshotte han. God natt folkens. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Tok et par bilder jeg også. Vi fant Metallo og Doctor Fate ute i det fri. Vi angrep Metallo, men han stakk før vi fikk knerta han. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Denne fyren så forresten så helvetes kul ut at jeg bare måtte screenshotte han. God natt folkens. Han grønne duden med vingene eller amishduden fremst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå