Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

DC Universe Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The EU servers will be locked at 00:30 CET and brought offline at 01:00 CET for server maintenance. Downtime is anticipated to be one hour and the servers should be available at 02:00 CET.

* General: Improved Client performance and stability.

* General: Addressed an issue when using software overclocking where other characters would appear to warp onscreen.

* General: The time it takes to get to character selection on launch has been reduced.

* Audio: Audio should no longer drop after cutscenes if you have your Music volume set to 0.

* Chat: The player’s voice chat channel should now be selected according to the following priority, from highest to lowest: Alert->Group->Custom->League.

* Player Appearance: Equipping a new weapon should no longer cause your weapon appearance to disappear.

* Player Appearance: Swapping weapons with your weapon style locked should no longer cause the weapon appearance to change.

* Movement: Player character animations should no longer have the chance of getting stuck when weaponizing objects.

* Quests: Adjusted difficulty of content in the Venom Lab to level 7 to better match the surrounding content.

* Quests: No Joke quest is now available at level 18 instead of 19.

* Quests: A Crook’s Best Friend quest is now available at level 18 instead of 19.

* Quests: Something’s Fishy… quest is now available at level 22 instead of 23.

* Quests: Road to Hell quest is now available at level 22 instead of 23.

* Quests: Fateful Omen quest is now available at level 26 instead of 27.

* Quests: Hardcorps quest is now available at level 26 instead of 27.

* UI: Pressing the "Accept" button on the Server Selection screen multiple times should no longer result in odd issues with Character Creation movies and UI.

http://forums.station.sony.com/dcuopc/posts/list.m?topic_id=12001

Lenke til kommentar

* Player Appearance: Equipping a new weapon should no longer cause your weapon appearance to disappear.

:)

Kjipt at de ikke får chatten til å være mindre grusom.

Er det noen av dere som har en league/guild på Bloodstorm EU? Er noen interessert i å lage et med meg for oss tøffingene på diskusjon?

Lenke til kommentar

Jeg venter heller. Det er jo bare en halvtime eller noe sånt nå, antar jeg.

Edit: Hva bedriver folk tiden med i DCUO egentlig? Jeg gjør en del quester, men er også ivrig på Collections, Investigations osv. I tillegg har jeg fått dilla på parkour (best med Acrobatics). Det var moro i Assassin's Creed, men nå har vi jo to gigantiske byer det faktisk er mulig å gå seg vill i. :)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Er det noen av dere som har en league/guild på Bloodstorm EU? Er noen interessert i å lage et med meg for oss tøffingene på diskusjon?

Vel kunne vært en ide det. Aurvan har jo en legion oppe, dog er en haug med ukjente folk i den fra før. Kunne hvertfall tenkt meg en legion med litt aktivet i nå som det ser ut til at legion chatten funker igjen også.

Er bare å si ifra hvertfall, så lenge det er interesse for det her så er jeg med.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Edit: Hva bedriver folk tiden med i DCUO egentlig? Jeg gjør en del quester, men er også ivrig på Collections, Investigations osv. I tillegg har jeg fått dilla på parkour (best med Acrobatics). Det var moro i Assassin's Creed, men nå har vi jo to gigantiske byer det faktisk er mulig å gå seg vill i. :)

Til nå har jeg bare questet. Litt exploration blir det jo og jeg har farmet collectibles så det holder.

Har til gode å prøve noen alerts eller noe, så det hadde vært gøy da.

Lenke til kommentar

Til nå har jeg bare questet. Litt exploration blir det jo og jeg har farmet collectibles så det holder.

Har til gode å prøve noen alerts eller noe, så det hadde vært gøy da.

Jeg er bare lvl 7, så har nok til gode det meste. :p Men hvorfor ha det travelt og se alt som er å se så raskt som mulig? Jeg tar meg god tid og prøver å finne en karakter jeg liker. Har tatt de første bossene til heroes (en for hver mentor), men resten kan vente. Har ikke tatt en eneste boss til villains. Kom til Dr Fate, men da sa det stopp.

Lenke til kommentar

Vel etter at jeg ble lvl 30 har jeg begynt å titte litt nøyere på feats for å få gjort de, alltid kjekt med mer skillpoints. Ellers går det mye i arena pvp, dog skulle gjerne hatt et fast team å pvp med. Har også testa ut noen av duos'ene og alertene som åpnet seg på lvl 30, duos virka å være relativt enkle, dog har ikke vært igjennom alle enda, ene alerts'en jeg testa, containment facility i watchtower, var ganske artig, spesielt ene bossen der, som ga oss litt hodebry.

Ellers har det blitt litt daily missions, dog disse er forsåvidt bare gjentagelser av bosser/instancer du har vært igjennom før, dog vanskeligheten er satt opp(lvl 30), og med det følger jo bedre loot =)

I tillegg så gir jo det meste av alt dette forskjellige marks som du igjen har bruk for når det kommer til armor fra div. vendors.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Vel kunne vært en ide det. Aurvan har jo en legion oppe, dog er en haug med ukjente folk i den fra før. Kunne hvertfall tenkt meg en legion med litt aktivet i nå som det ser ut til at legion chatten funker igjen også.

Er bare å si ifra hvertfall, så lenge det er interesse for det her så er jeg med.

Funker den? Funka ikke sist jeg prøvde. Det vil si... den funker en liten stund med en gang serveren er oppe, men så snart den begynner å fylles, slutter den å funke. Og så lenge den er nede, har jeg ikke engasjert meg så mye i league-en. Er håpløst uten å kunne kommunisere sammen.

Og som vanlig har ikke jeg hatt et eneste problem som den nye patchen har fikset. Hva med å fikse ting som folk flest sliter med? Som at chatten ikke funker på 3 sekunder etter å vært inne i en meny, at den skifter tilbake til /say hver gang du skifter sone, og hver gang du åpner en meny... og andre ting som folk klager om konstant.

Lenke til kommentar

Funker den? Funka ikke sist jeg prøvde. Det vil si... den funker en liten stund med en gang serveren er oppe, men så snart den begynner å fylles, slutter den å funke. Og så lenge den er nede, har jeg ikke engasjert meg så mye i league-en. Er håpløst uten å kunne kommunisere sammen.

Vel funka på onsdags kvelden og torsdags formiddag om jeg husker riktig, dog jeg fikk skrevet mye, men så ingen som svarte så kan godt hende det ikke funker helt enda, ellers så vet ingen i league'en hvordan man skriver i league chatten, dog før dukka ikke det jeg skrev opp en gang, så hadde skjedd noe hvertfall, dog er usikker på hvordan det står til nå da jeg av en eller annen grunn greide å forlate legionen igår natt :p

Så logg gjerne på å send meg en invite igjen, så sant vi ikke kunne fått til en diskusjon.no league/norsk league.

Er serverne oppe nå?

Nope, ikke her hvertfall, når jeg kommer til der jeg velger character står det fortsatt "All worlds are currently down for maintenance, please try again later".

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...