Asbjoern R Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Er det noen som har en league på Bloodstorm-Villain som jeg kan få joine ? Lenke til kommentar
Orb79 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Spiller på Bloodstorm jeg også - Lightbulb, mental hero Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Noen som har klart å knerte Bane som villain? Er det meningen å ta han alene? Klarer nemlig ikke å knerte han. Edit: Serveren ble tatt ned uten forvarsel..... Endret 16. januar 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Byttet til den andre PvP serveren, orker ikke vente i kø hver gang jeg skal inn. 40-50 i kø var greit, men når tallet nærmet seg 300 så tar det tid Spiller villain på den andre PvP serveren. Send en /tell til Juggler hvis du spiller der. Vel kø er kjipt, men det blir mindre kø etterhvert som regel, første uka er som regel værst. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Vel kø er kjipt, men det blir mindre kø etterhvert som regel, første uka er som regel værst. Det blir nok sikkert bedre ja, men jeg ønsker å spille nå også Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Vel kø er kjipt, men det blir mindre kø etterhvert som regel, første uka er som regel værst. Det blir nok sikkert bedre ja, men jeg ønsker å spille nå også Enig der, men liker meg på Bloodstorm og har ikke lyst til å gi opp Neuroman enda gitt. Edit: For en snau time siden fikk jeg og Aurvan samla sammen en haug med heros for å ryddet litt opp i villain rotet rundt science police HQ i Chinatown, skrev bare at vi trengte flere heros i /shout og dæven tok ikke lang tid før det kom en god del, og ikke så alt for lenge etterpå hadde vi kontroll på området, artig akkurat det der. Endret 16. januar 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 For en snau time siden fikk jeg og Aurvan samla sammen en haug med heros for å ryddet litt opp i villain rotet rundt science police HQ i Chinatown, skrev bare at vi trengte flere heros i /shout og dæven tok ikke lang tid før det kom en god del, og ikke så alt for lenge etterpå hadde vi kontroll på området, artig akkurat det der. Det er slike ting som gjør at jeg liker PvP-servere - når folk faktisk jobber litt sammen. Det burde jo være det MMOs handler om. Hadde vært kult om det var såkalte "contested zones" som du fikk en bonus for å holde, og hvis disse var i områder uten quests ville nok det meste av free world-PVP-inga foregå der, og det ville vært lettere å queste uforstyrret. Lenke til kommentar
Sly Marbo Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Monkey Crew prøver å danne et helnorsk Leauge på Bloodstorm. Villans Whisper Jaila eller Malkier inngame Endret 16. januar 2011 av Sly Marbo Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Enig der, men liker meg på Bloodstorm og har ikke lyst til å gi opp Neuroman enda gitt. Køen er noe bedre nå på kvelden, men vi får se om den blir bedre etterhvert. Husker fortsatt ikke navnet på den andre PvP serveren, men den er nesten tom Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Vel kø er kjipt, men det blir mindre kø etterhvert som regel, første uka er som regel værst. Det blir nok sikkert bedre ja, men jeg ønsker å spille nå også Enig der, men liker meg på Bloodstorm og har ikke lyst til å gi opp Neuroman enda gitt. Edit: For en snau time siden fikk jeg og Aurvan samla sammen en haug med heros for å ryddet litt opp i villain rotet rundt science police HQ i Chinatown, skrev bare at vi trengte flere heros i /shout og dæven tok ikke lang tid før det kom en god del, og ikke så alt for lenge etterpå hadde vi kontroll på området, artig akkurat det der. Tror jeg var der jeg også da det skjedde Fint at det er såpass community at folk gidder. Endret 16. januar 2011 av MrLee Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Er det sånn i PvE-serverene også? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Folk kan ikke angripe hverandre på PvE-servere. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg mente jo selvsagt om det er like lett å finne grupper. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Det var vel egentlig ikke en gruppe for å gjøre PvE spesifikke ting. det var en løs sammensetning av heroes som samlet seg for å banke røven til en stor gruppe villain gankers. Så nei, slikt får du ikke til i en PvE server, rett og slett fordi folk ikke springer rundt som PvP enablet der. Da er det verken behov eller mulighet til slikt (mye kjedeligere spør du meg). Mye mindre incentiv for faction å samarbeide i stor skala som i går. Hvilket er en av grunnene til å velge PvP server. Man får kanskje ikke noe håndfast utav slike events(ok, gotham/metropolis villains questene), men jaggu er det gøy. Vil tro det er like lett å skaffe grupper til å gjøre PvE ting på PvE server som på PvP sånn ellers. Endret 17. januar 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Vurderer å kjøpe Xbox 360 controller + Messenger kit. Noen som vet om messenger kit funker ingame? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338268 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Log-in serverne er nede. FFFFFFFFFFFFFF Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Log-in serverne er nede. FFFFFFFFFFFFFF Ja, FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Hadde akkurat laga en ny villain på den andre PVP-serveren for å teste litt. Fikk en bra idé til en karakter, og nå får jeg ikke logga på!! Finner ingen info om at serveren er nede på forumet... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Vel jeg var ingame for ikke så lenge siden og plutselig stoppet ting å oppdatere seg, og litt senere ble jeg kasta ut, så er vel noe server trøbbel igjen sikkert. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Oppe nå. Jeg kommer fortsatt ikke inn. Står bare "Connecting to login server." GAAAAAAH! Endret 17. januar 2011 av Aurvan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå