Gå til innhold

DC Universe Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Byttet til den andre PvP serveren, orker ikke vente i kø hver gang jeg skal inn.

40-50 i kø var greit, men når tallet nærmet seg 300 så tar det tid :)

Spiller villain på den andre PvP serveren.

Send en /tell til Juggler hvis du spiller der.

Vel kø er kjipt, men det blir mindre kø etterhvert som regel, første uka er som regel værst.

Lenke til kommentar

Vel kø er kjipt, men det blir mindre kø etterhvert som regel, første uka er som regel værst.

Det blir nok sikkert bedre ja, men jeg ønsker å spille nå også :)

Enig der, men liker meg på Bloodstorm og har ikke lyst til å gi opp Neuroman enda gitt.

Edit: For en snau time siden fikk jeg og Aurvan samla sammen en haug med heros for å ryddet litt opp i villain rotet rundt science police HQ i Chinatown, skrev bare at vi trengte flere heros i /shout og dæven tok ikke lang tid før det kom en god del, og ikke så alt for lenge etterpå hadde vi kontroll på området, artig akkurat det der.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

For en snau time siden fikk jeg og Aurvan samla sammen en haug med heros for å ryddet litt opp i villain rotet rundt science police HQ i Chinatown, skrev bare at vi trengte flere heros i /shout og dæven tok ikke lang tid før det kom en god del, og ikke så alt for lenge etterpå hadde vi kontroll på området, artig akkurat det der.

Det er slike ting som gjør at jeg liker PvP-servere - når folk faktisk jobber litt sammen. Det burde jo være det MMOs handler om.

Hadde vært kult om det var såkalte "contested zones" som du fikk en bonus for å holde, og hvis disse var i områder uten quests ville nok det meste av free world-PVP-inga foregå der, og det ville vært lettere å queste uforstyrret.

Lenke til kommentar

Det blir nok sikkert bedre ja, men jeg ønsker å spille nå også :)

Enig der, men liker meg på Bloodstorm og har ikke lyst til å gi opp Neuroman enda gitt.

Edit: For en snau time siden fikk jeg og Aurvan samla sammen en haug med heros for å ryddet litt opp i villain rotet rundt science police HQ i Chinatown, skrev bare at vi trengte flere heros i /shout og dæven tok ikke lang tid før det kom en god del, og ikke så alt for lenge etterpå hadde vi kontroll på området, artig akkurat det der.

Tror jeg var der jeg også da det skjedde :) Fint at det er såpass community at folk gidder.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Det var vel egentlig ikke en gruppe for å gjøre PvE spesifikke ting. det var en løs sammensetning av heroes som samlet seg for å banke røven til en stor gruppe villain gankers.

Så nei, slikt får du ikke til i en PvE server, rett og slett fordi folk ikke springer rundt som PvP enablet der. Da er det verken behov eller mulighet til slikt (mye kjedeligere spør du meg). Mye mindre incentiv for faction å samarbeide i stor skala som i går.

Hvilket er en av grunnene til å velge PvP server. Man får kanskje ikke noe håndfast utav slike events(ok, gotham/metropolis villains questene), men jaggu er det gøy. :)

Vil tro det er like lett å skaffe grupper til å gjøre PvE ting på PvE server som på PvP sånn ellers.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Log-in serverne er nede.

FFFFFFFFFFFFFF

Ja, FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Hadde akkurat laga en ny villain på den andre PVP-serveren for å teste litt. Fikk en bra idé til en karakter, og nå får jeg ikke logga på!!

Finner ingen info om at serveren er nede på forumet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...