Gå til innhold

Hvordan oppstod ditt brukernavn?

Diskutant

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opprinnelig FeiteFreddy, som ble funnet på etter en liten tenkepause. Var egentlig litt misfornøyd, men tenkte at det ikke var så farlig siden jeg ikke kom til å bli værende på dette forumet så lenge ;) Jeg er ikke feit, tvert i mot. Derfor skifta jeg til FlinkeFreddy, som egentlig er litt barnslig men også litt passende. Jeg er da tross alt veldig flink :) Også liker jeg at det er to F'r i navnet, slik at det blir en fin flyt!

Liker å ha kallenavn som ikke er et eller annet nerdete tullenick på engelsk, for eksempel Silenthunter eller NightFlyer e.l. Det blir enda barnsligere enn FF.

Heter forøvrig Fred/Freddy/Fredrik

Battlefield 1942 /desert combat 13t pr dag i 14 mnd ca.

Krig er tingen når det bare er på liksom.

Siv.tjeneste og hybel 50mil fra hjemme, hva annet skal man gjøre.

Kødder du nå eller? Det er jo ikke mulig! Du må jo være firkantet i øynene...

:(

Lenke til kommentar

Jimmydanny: Jim (meg) + bikkja mi (Danny) ble jimmydanny. Så kom den fine funksjonen med separat brukernavn/loginnavn. Da ble det:

Seruka: Aner ikke hvor det kom fra, men jeg brukte det et års tid rundt 2008.

Så kom Jimbolaia Jones. Sjefen min kalte meg det på bowlingturneringer av en eller anna grunn. Akkurat som "Living next door to Hjørdis"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dunsay oppsto i et forsøk på å finne et kreativt navn på en Need for Speed Underground-save-fil for 6-7 år siden. Etter å ha tjuvlånt Joliet Jake og Lord Daedalus lenge følte jeg for å lage meg noe eget. Jeg tok utgangspunkt i mitt eget fornavn og stokka om på bokstavene. Deretter bytta jeg ut et par av dem for å gi det bedre uttale. Hele prosessen tok rundt 5 minutter, og jeg er fremdeles godt fornøyd med resultatet. :)

Lenke til kommentar

Mitt bruker navn oppsto først når jeg begynte å spille habbo som 6 åring (ja det er sykt) da het jeg Mester@7 dette husket jeg og brukte det hele tiden men @ ble så slitsomt etterhvert så jeg byttet til Mester7 og for de som lurer så sluttet jeg også å spille habbo som 7åring etter å ha sløst sikker 500kr :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...