Diskutant Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Hvordan oppstod ditt brukernavn? Mitt er enkelt: Jeg har alltid fått hørt at jeg er glad i å diskutere, så det er en sammenheng av det, dårlig fantasi og absurditet. Hvor kommer ditt fra? Hvis du har skiftet så kan du skrive om alle, men hoved er det du har nå! Endret 19. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Kosepose93 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hadde lyst på stratos kosepose Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 hadde fått den gaven at Don var førstenavnet mitt og er føtdt i 93! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 fjortis-verbet å "faile" var superpopulært for en stund siden og som ung og dum selv, så måtte jeg selvsagt finne på noe så dumt -.- Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Årelang fascinasjon for denne karen Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Valkyrie er dødsengler i norrøn mytologi. Jeg la til en twist i navnet. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Tja.. navn + fødselsår Antagelig det mest kjedelige brukernavnet man velger, men whatever Kalte meg før for Spinexel, noe jeg fikk av ein kompis for flere år siden, helt random egentlig, men blei lei av det så gikk for Kjetil_91 ^^ Endret 19. oktober 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Mitt første navn (Bob_mafia) oppstod i en alder av 13-14, da jeg var en råtass på NordicMafia. I senere tid ble det Blomsterbob, det kommer av det ironiske som ligger i blomster og Bob som er et awesome navn. Gavekort kan dere gjette dere frem til... Jeg måtte finne på et brukernavn til et spill fort, åpnet skuffen... Og der. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Mitt nick er eldre enn mange av deltagerne her på forumet, det ble brukt første gang i 1987 på en C64-demo jeg kokte sammen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Mitt brukernavn kommer fra tidlig 90-tallet når jeg drev og BBS'et på Amiga'en. Da fant jeg på Bytex sånn bare for å ha noe å lage ASCII-logo av. Jeg lagde musikk til demoer, og trengte da et handle for å bruke i scenen. Og Byte er jo..en byte, men kan også bety bite (å bite, jeg liker vampyrer men ikke de i twilight). X var bare for å kommer over 4 bokstaver. Og det har festet seg og vært nicket mitt for all tid etterpå. Har vel vært innom Bitex også, men ble lei av at folk hadde det moro med å skrive "bisex" når de var uenige med meg. Endret 20. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Navnet mitt er det navnet Tore Sagen (radioresepsjonen) aller helst ville hatt visst han skulle bytte :!: Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Kom egentli bare på det for mange år siden.. Det kjedelige er at det er en spillnettside elns som heter complexitygaming.. det var jeg ikke klar over da jeg fant på nicket.. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Sebbe, heter Sebastian og blir ofte kalt for Sebbe. Synes også det er kort og enkelt. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Var tidligere micke090, som er et vanlig kallenavn for michael (mitt navn) + første bokstaven i etternavnet bare satt som et 0, og så årsmodellen min. Det nåværende kom til når jeg var ute og gikk. Hadde funnet på et annet som jeg skulle bytte til, men glemte det før jeg fikk skrevet det ned, og så ble jeg så irritert at jeg skiftet til det første som falt meg inn. Har til dags dato ikke klart å huske hva jeg glemte. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Lillebroren min klarte ikke å Bent, så han kalte meg Batta, nå har Batta eller evt. Battaman, Battamann eller Battamannen blit internett navnet mitt. Lenke til kommentar
Lars ikke L4r5 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Jeg kalte meg først L4rs fordi Lars er navnet mitt og Lars var opptatt. Men fikk flere klager på at navnet mitt var så likt navnet til "L4r5" at jeg skifta til "Lars ikke L4r5" Så var det problemet ute av verden. Endret 22. oktober 2010 av Lars ikke L4r5 Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Kallenavnet mitt, da mitt egentlige navn er Hans. Enkelt og greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå