Gå til innhold

Hvordan oppstod ditt brukernavn?

Diskutant

Anbefalte innlegg

Hvordan oppstod ditt brukernavn?

Mitt er enkelt: Jeg har alltid fått hørt at jeg er glad i å diskutere, så det er en sammenheng av det, dårlig fantasi og absurditet.

Hvor kommer ditt fra?

Hvis du har skiftet så kan du skrive om alle, men hoved er det du har nå!

Endret av diskutant
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+45613274

fjortis-verbet å "faile" var superpopulært for en stund siden og som ung og dum selv, så måtte jeg selvsagt finne på noe så dumt -.-

:roll:

Lenke til kommentar

Tja.. navn + fødselsår :) Antagelig det mest kjedelige brukernavnet man velger, men whatever :love:

Kalte meg før for Spinexel, noe jeg fikk av ein kompis for flere år siden, helt random egentlig, men blei lei av det så gikk for Kjetil_91 ^^

Endret av Kjetil_91
Lenke til kommentar

Mitt første navn (Bob_mafia) oppstod i en alder av 13-14, da jeg var en råtass på NordicMafia. I senere tid ble det Blomsterbob, det kommer av det ironiske som ligger i blomster og Bob som er et awesome navn.

Gavekort kan dere gjette dere frem til... Jeg måtte finne på et brukernavn til et spill fort, åpnet skuffen... Og der.

Lenke til kommentar

Mitt brukernavn kommer fra tidlig 90-tallet når jeg drev og BBS'et på Amiga'en. Da fant jeg på Bytex sånn bare for å ha noe å lage ASCII-logo av.

Jeg lagde musikk til demoer, og trengte da et handle for å bruke i scenen.

Og Byte er jo..en byte, men kan også bety bite (å bite, jeg liker vampyrer men ikke de i twilight). X var bare for å kommer over 4 bokstaver. Og det har festet seg og vært nicket mitt for all tid etterpå.

Har vel vært innom Bitex også, men ble lei av at folk hadde det moro med å skrive "bisex" når de var uenige med meg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Var tidligere micke090, som er et vanlig kallenavn for michael (mitt navn) + første bokstaven i etternavnet bare satt som et 0, og så årsmodellen min.

Det nåværende kom til når jeg var ute og gikk. Hadde funnet på et annet som jeg skulle bytte til, men glemte det før jeg fikk skrevet det ned, og så ble jeg så irritert at jeg skiftet til det første som falt meg inn.

Har til dags dato ikke klart å huske hva jeg glemte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...