Smulertur Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hei. Kjøper ny pc, og lurer derfor på om jeg bør velge Samsung spinpoint F1 eller F3. Leser noen steder at F3 er støyende, men raskere enn F1, andre steder at F3 ikke er støyende. Hvilken bør jeg velge? Eventuelt en annen harddisk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) F1 er den gamle og støyende, F3 er den nye og raskere. Stille er den også. Endret 19. oktober 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
johome Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) @Smulertur Du har faktisk rett i at F3 støyer en del. Hentet ifra Maccan's komponent guide : 1.2 Harddisker Her vil jeg rett og slett være litt modig å anbefale alle som skal kjøpe - Samsung Spinpoint F3 1TB - Dette er en ekstremt rask disk. Det er faktisk den raskeste 7200 rpm disken som finnes på markedet til dags dato. I tillegg kan den bli din til den nette sum av 500kr. Se prisguide. Dette er med andre ord harddisken for deg som vil ha mye ytelse for en billig penge. Disken har ord for å bråke litt, men ikke plagsomt mye. Endret 19. oktober 2010 av johome Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Du hører en vifte over diskene... F3 er en veldig god disk Mye raskere enn F1 som jeg hadde før. Lenke til kommentar
Smulertur Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Ok, takk for svar. Kjøper F3 da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå