Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Elartikler.no. Noen som har erfaringer?

Anbefalte innlegg

Bestillte på søndag noen varer fra elartikler.no. Det meste ser for meg legitimt ut, men har ikke fått svar på mailhendvendele eller telefon idag.

Varene er ikke sendt, pengene er trukket, og det ser ut til at de er trukket fra elartiklers lager. Men jeg ble skeptisk når lagervarene ikke er sendt ut på to døgn, og ingen svarer på mail eller telefon.

Forsøkt å google butikken, men finner lite informasjon.

Mulig jeg bare er for tidlig ute med uroen, men ble nå engang litt skeptisk.

Noen her som har hatt noe med butikken å gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe. Det står "billigst på nett" øverst på siden deres. Søker opp ett produkt og det er langt ifra billigst på nett. Eller kanskje de mener at de har laveste pris på nett på internett? Hvem vet. Useriøst er det i alle fall og neppe lovlig å ha slike stor ord om seg selv når det ikke stemmer. Noe annet som tydeligvis ikke stemmer er at de svarer raskt på mail. Ikke en side jeg gidder å se noe nærmere på.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ok, det var som først fryktet. Siden deres oppgav ett stk. kabinett på lager, som selvfølgelig fantes på et fjernlager, og var solg før jeg ble tildelt.

Etter en del unnskyldninger kom det frem i lyset, og de var raske til å tilbakeføre pengene mine.

Kan vel ikke akkurat anbefale noen å handle på denne butikken, men de var flinke til å ta telefonen, og virket ærlige og redelige, om noe rotete.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kan vel bare supplere andres erfaringer etter å ha bestilt mobilholder brodit til iphone 4. Bestilte dette sammen med minnekort. Minnekortet kom etter en uke, hele ordren stod da som behandlet og siden pakkseddel kun nevnte minnekortet (ikke noe rest)ble jeg usikker og sendte epost uten å få svar. Ringte og fikk svar med en gang. De skulle sjekke og komme tilbake med en gang. Måtte ringe dem neste dag og fikk beskjed om at det var sendt fra en fjernleverandør. Fikk en del unnskyldninger som nevnt tidliger. Ca 4 uker etter bestilling mottar jeg hele ordren. Alt stod som det var på lager/fjernlager ved bestillingstidspunktet.

Har vel konkludert med at det er for mange dyktige konkurrenter med ok priser til at jeg gidder å kaste bort tid/krefter på et amatørpreget firma.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Noen flere som har erfaringer med denne? Vurderer å kjøpe en liten kameraveske derfra, men blir usikker nå...

Edit: Ekspedisjonsomkostninger? Eh, nei takk.

Bestilte varer den 19. feb og sendte da mail for å høre hvor lang tid det tok før varene kom, både pga. usikkerhet og at det ikke stod. Fikk svar tirsdag 22. feb om at varene var sendt fra dem og at jeg ville ha varene onsdagen eller torsdagen, men fikk de ikke den uken.

Sendte ny mail 1. mars siden varene ikke var kommet og fikk unnskyldning om at det var skjedd en feil i systemet og at ordren ikke var oversendt lageret. Onsdag 2. mars hadde han fikset det og varene var på vei, og lørdagen etter kunne jeg hente varene.

Synes generelt dette var dårlig service, med tanke på at det på en måte ble gjort "feil" to ganger. Så har du god tid, så er det en grei side å bestille fra, men har du litt hastverk, bruk heller en mer kjent side som har godt rykte på seg for å sende varene innen 4-7 virkedager ! =)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Bestilte 2 minnekort i slutten av April. Det stod de hadde over 60 på lager.

Status er ennå "Behandlet" i nettbutikken.

De svarer ikke på mailhenvendelser. Telefonen tar de ikke og det er ingen svarer.

Varen er fremdeles på lager.

I nettbutikken er det ikke mulig å kansellere ordren.

Dette firmaet lukter dødt. Her blir det nok formell klage både til forbrukerrådet og kredittkortselskapet.

Glad jeg bare brukte småpenger der.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...