The Doctor Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Bollemus er meget digg. However, jeg gir som regel faen i hvordan fitta til jenten ser ut. Edit: jeg er forøvrig i din aldergruppe TS. Endret 20. oktober 2010 av Friction# 1 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Trådstarter: Det er nok ikke hvordan du ser ut der nede som forårsaker at du er jomfru, men holdningen Ingen gutt i verden som er verdt å samle på ville styrtet ut av rommet pga dette. Derimot hvis han gjør det, er han søppel. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Neppe noe å bekymre seg over. At det er krise å være jomfru i alder av 18 år er også tullete etter min mening. En dag vil du kunne tenke tilbake på dette og smile av det 1 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg er gutt på din alder trådstarter, og kunne ikke brydd meg mindre. Om jeg skulle være så kravstor at utseendet til jenters kjønnsorgan hadde noen større betydning for meg kunne jeg like godt gått etter gutter med én gang, for å si det sånn (sier ikke at homofili er et valg..). Mitt råd: det vil ikke hjelpe deg å tenke på det, så slutt å tenk på det Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hvem bryr seg...? Så lenge det ikke lukter reker der nede, ingen. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Bare pass på så den ikke lukter surt, så er den allright 1 Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Tissen min heller ørlite til venstre, det har ikke stoppet meg fra og nyte alle jentene jeg kan Ikke la musa di stoppe deg... 1 Lenke til kommentar
dkny Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det er nesten sykt hva enkelte jenter føler av "press" for omverdenen. Det er fordi jenter ikke tror på at "selvtillit er alt", som de fleste gutter tror på. Men ja TS, enig med alle her, dette er ikke noe å bry seg om! Den pollen er forresten helt naturlig at noen gutter lager, tenk på alle teite poller jenter lager. F.eks. alle sånne "hvem liker du best av Edward og Jacob i twilight?" og så er sannheten at de egentlig hadde dødd av glede uansett hvem de hadde fått. Poller må være lov, men ikke ta dem så seriøst. 5 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hvem bryr seg...? Så lenge det ikke lukter reker der nede, ingen. Lukt vil det alltid være i en mindre grad, så lenge det ikke er dekket av smegma eller oppstår sopp så skal alt være normalt. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Så klart vil det alltid lukte noe, men hygiene er allikevel naturligvis veldig viktig. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ironien kom ikke frem ser jeg, jeg mener alle fitter er da "innover". Hvordan leppene er, bolle eller ikke, er det fortsattt "innover" Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) - The Great Wall of Vagina Vulva, likeså som penis, kommer i mange ulike fasonger. Vær stolt av deg selv, du er helt normal og like flott uansett hvilken type du har! Endret 21. oktober 2010 av BlueBench 5 Lenke til kommentar
DMN Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hvem bryr seg om hvordan fitta ser ut? Det viktigste er vel strengt talt hvor trang/vid den er.. Hvis du først er på punktet hvor gutten skal sleike deg, så vil han ikke snu i døra med mindre du har en forvokst hamster mellom beina (get it? hårete og stor? heeh..). Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hvis det var meningen at kjønnsorganene skulle være så mye å titte på hadde vi vel hatt dem i fjeset. 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 - The Great Wall of Vagina Genialt. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ingen som kommer til å tenke på om du har "outie" eller "innie" når de omsider vil få lov til å fomle der nede hos deg. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hvem er det som -ser- på fitta, egentlig? Av alle kroppsdelene mine er det nok øynene mine som er minst interesserte i fitta di. Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Personlig synes jeg Outie kan være veldig hot. Ofte mer enn innie, kommer bare ann på hva man liker. Tror uansett ingen synes det er spesielt stygt på noe vis. Synes det er synd du tenker i baner operasjon hvertfall. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Gutten kommer nok til å være minst like bekymra for at han har stor nok pikk, så ikkje bekymre deg du Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Det er nesten sykt hva enkelte jenter føler av "press" for omverdenen. Jeg kan bare snakke for meg selv, men dette er overhodet ikke noe issue for meg iaf. Det er leit at du ikke er fornøyd, men dette er noe jeg aldri ville brydd meg over. Snakk med meg etter du har havnet på studentfylla og våkner opp med ei jente som har større utstyr enn det du har selv. Må da være medisinsk forsvarlig med inngrep i visse tilfeller, det skal liksom ikke spise opp G-strengen heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg