Happychick Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Håper noen muligens kan hjelpe meg med dette her. Jeg har i det siste begynt å få opp denne feilmeldingen hver eneste gang jeg prøver å skrive @. Aner ikke hvorfor dette skjer, eller hvordan jeg får det bort. Det merkligste er at min datter har også fått akkurat samme problemet på sin pc når hun skriver @, bare at hennes tastatur i tillegg også da låser seg fullstendig. Noen som kan hjelpe med en steg for steg forklaring på hva dette er å hvordan jeg får det bort ? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Sjekk om numlock er aktivert hvis det dreier seg om en bærbar PC. Sjekk hvilket tastaturoppsett som er valgt (kontrollpanel). Lenke til kommentar
Happychick Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Sjekk om numlock er aktivert hvis det dreier seg om en bærbar PC. Sjekk hvilket tastaturoppsett som er valgt (kontrollpanel). Numlock er aktivert. Litt usikker på hva du mener med hvilket tastaturoppsett som er valgt, men står på norsk bokmål eller som jeg kan se når jeg går på kontrollpanel Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Så ut som at det trådløse ble skrudd av eller noe.. men jeg vet ikke hvilken forbindelse det har med at du prøver å skrive @. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå