-Fersken- Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Har tenkt å kjøpe meg ei våtdrakt for bruk i sjøen på vinterstid og har funnet to som kan vere aktuelle. Bare Sport Full 7 mm ONeill SECTOR FULL 7mm Våtdrakt Bare sport vil jo bli sendt fra england menn skal jo ikkje vere nødvendig å betale toll på den sidan den går under sportsutstyr om eg har skjønt ting rett, er jo og fleire som kan vere aktuelle på www.scubastore.com menn i og med att eg skal bruke den til vannski og wakebording so reknar eg med att sport er greit . Noken som har noken formeiningar om ka eg bør velge? Lenke til kommentar
Oter Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 om det ikke er toll,så kommer det 25% mva på kjøpesummen og frakten,+ tollgebyr. skal du bruke våtdrakten på sen høst,vinter og tidlig vår,så anbefaler jeg virkelig en tørrdrakt. jeg brukte selv o`neill tørrdrakt når jeg dreiv aktivt med vannski,mye bahagligere og være tørr når det er kaldt og surt. Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Har tenkt å kjøpe meg ei våtdrakt for bruk i sjøen på vinterstid og har funnet to som kan vere aktuelle. Bare Sport Full 7 mm ONeill SECTOR FULL 7mm Våtdrakt Bare sport vil jo bli sendt fra england menn skal jo ikkje vere nødvendig å betale toll på den sidan den går under sportsutstyr om eg har skjønt ting rett, er jo og fleire som kan vere aktuelle på www.scubastore.com menn i og med att eg skal bruke den til vannski og wakebording so reknar eg med att sport er greit . Noken som har noken formeiningar om ka eg bør velge? Fikk du kjøpt en av de? isåfall hvordan var den du valgte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå