Gå til innhold

Kjøp av våtdrakt til vinterbruk

-Fersken-

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe meg ei våtdrakt for bruk i sjøen på vinterstid og har funnet to som kan vere aktuelle.

Bare Sport Full 7 mm

ONeill SECTOR FULL 7mm Våtdrakt

Bare sport vil jo bli sendt fra england menn skal jo ikkje vere nødvendig å betale toll på den sidan den går under sportsutstyr om eg har skjønt ting rett, er jo og fleire som kan vere aktuelle på www.scubastore.com menn i og med att eg skal bruke den til vannski og wakebording so reknar eg med att sport er greit :p .

Noken som har noken formeiningar om ka eg bør velge? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om det ikke er toll,så kommer det 25% mva på kjøpesummen og frakten,+ tollgebyr.

skal du bruke våtdrakten på sen høst,vinter og tidlig vår,så anbefaler jeg virkelig en tørrdrakt.

jeg brukte selv o`neill tørrdrakt når jeg dreiv aktivt med vannski,mye bahagligere og være tørr når det er kaldt og surt.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Har tenkt å kjøpe meg ei våtdrakt for bruk i sjøen på vinterstid og har funnet to som kan vere aktuelle.

Bare Sport Full 7 mm

ONeill SECTOR FULL 7mm Våtdrakt

Bare sport vil jo bli sendt fra england menn skal jo ikkje vere nødvendig å betale toll på den sidan den går under sportsutstyr om eg har skjønt ting rett, er jo og fleire som kan vere aktuelle på www.scubastore.com menn i og med att eg skal bruke den til vannski og wakebording so reknar eg med att sport er greit :p .

Noken som har noken formeiningar om ka eg bør velge? :)

Fikk du kjøpt en av de?

isåfall hvordan var den du valgte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...