Wooteman Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Heisann, har noen spørsmål om hvordan man best kan legge opp et opplegg når det gjelder markering og kunne gå ned i vekt. jeg har trent i noen år men meste parten av det jeg har trent har vært stykre treing og har styrken betydelig.mrn problemet ligger det med at man ikke gidder rett og slett å tenke på ta kondisjons treing på alvor. har vel aldri hatt noe motivasjon for det heller. men etter sommern var over fikk sansen for å kunne gå lange turer i skog og mark eller jogge . også er det greit å ha hund i familien også , fordi da må man ut unnasett vær og humør. men jeg trenger å gå ned i vekt også, tror jeg må ned 5 til 10 kg alder : 19 vekt : 100 høyde : 1.86 målene mine : 1 er å få market musklene mine 2 gå ned i vekt (få vekk fett ) takker for svar Lenke til kommentar
Pb123 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Gerilja kardio: ROLIG DEN FØRSTE MÅNEDEN! Mandag, Onsdag og Fredag. Minutter 1-4 Oppvarming:50 prosent av maks fulgt av: Minutt 5 Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Minutt 6 Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Minutt 7 Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Minutt 8 Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Minutter 9-12 Nedtrapping 50 % av maks Dette anbefaler jeg for deg. De dagene du ikke trener kardio kan du ta styrkeøkter. Endret 19. oktober 2010 av Pb123 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Du kan også prøve 4x4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå