MadOx Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hei, jeg er en 21 år gammel mann som bor hjemme hos min far og er arbeidsledig i Bergen. Jeg har tjent omtrent 100.000 i løpet av de siste årene og har et ørlite lån til Lånekassen. Det jeg lurer på, er sånn cirka hvor mye jeg kan få i sosialpenger (for en måned). Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ikke bli en snylter. Få deg en jobb! Lenke til kommentar
MadOx Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Ikke bli en snylter. Få deg en jobb! Jeg spurte vel ikke egentlig om jeg bør søke om stønad eller ikke. Jeg spurte om hvor mye jeg kan få. Uansett, siden mai har jeg søkt på 83 stillinger og alt jeg har fått, var en barnehagejobb i to uker. Såklart vil jeg heller jobbe enn å være arbeidsledig og søke om sosialhjelp. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Mer info hos NAV Lenke til kommentar
reor Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Sosialhjelp benytter komunale satser og er forskjellig fra komune til komune. Kontakt sosialkontoret i Bergen og be om hjelp der. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Minstesatsen til sosialkontoret i Bergen er vel rundt 5000 kroner, noe som betyr at om du sitter igjen med mindre enn dette etter faste utgifter kan sossen hjelpe deg med resten. Hvordan det er når du bor hjemme vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå