Hellemyr Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hei Får ikke instalert Net Fram 3.5 på HP laptopen min. Klikker meg igjennom instalasjonen til jeg kommer til selve instaleringen, hvor det bare gjenstår å vente. Så etter rundt 3 min hvor lite skjer, så begynner den å avinstalere instalerte filer, før den krasjer, og det kommer opp feilmelding. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Kan det være et 32bit program du prøver å installere på et 64bit system? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Vet ikke. Men har google litt mer i mellomtiden og funnet dette http://social.msdn.microsoft.com/Forums/en-US/netfxsetup/thread/138af0cb-943b-4dca-a5fb-107e359328b5 En kis som har samme problem som meg, har fulgt alt som blir anbefalt, og får akkurat de samme feilene som han stakkaren. Så noen som vet hva jeg burde gjøre etter å ha prøvd alt som han andre har`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå