Andzel Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hei. Er det mulig at det hjullageret som sitter inni tromlen skal bare dette ut når vi har tatt den av? Ringte Bilia verkstedet og de sa at det var vanlig at det kunne dette ut men du kunne bare bruke menneskekraft til å få det til å sitte ordentlig på igjen. Så hvorfor bruke maskin ifra første stund da som de sa jeg måtte bruke første gang? Dette hjullageret sitter bak på høyre side, og det som har sittet på hele ti år faller det ikke ut av i det hele tatt. Sitter på en Ford Focus 2000 Fikk bare høre at det var vanlig, noen som mekker bil eller noe som kan si at er vanlig? Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 hjullageret bak på ford sierra detter ihvertfall ut når det er skrudd løst, men den bilen er jo 10-15år eldre enn din igjen. spørsmålet ditt virket litt uklart; mener du å spørre om det er normalt at det detter ut? eller lurer du på hvordan du skal få løsnet det? Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 hjullageret bak på ford sierra detter ihvertfall ut når det er skrudd løst, men den bilen er jo 10-15år eldre enn din igjen. spørsmålet ditt virket litt uklart; mener du å spørre om det er normalt at det detter ut? eller lurer du på hvordan du skal få løsnet det? At det detter ut, veit hvordan jeg løsner det men forventet jo at Ford presset det så at det satt sikkelig. Hjullageret som er på andre siden som er over ti år gammelt funker enda, det detter det ikke ut engang. Ringte Ford å spørre så de sa: Bare å presse det på plass igjen med hendene så går det sikkert, så forstår ikke hvorfor man måtte på Ford førstegang for å få det presset inn i trummelen er vel det det heter det desklet som er utafor? Eksempel som satt dårlig: PS: Bildene er ikke mine men det er like deler som på bilde som datt ut av dekslet eller hva det enn heter igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå