Gå til innhold

Konvertere iPod til iPhone ved hjelp av Apple Peel 520. Fungerer det?

missusm

Anbefalte innlegg

Jeg har en iPod Touch og ønsker å kjøpe en iPhone. Men min venn anbefale meg å kjøpe en enhet som heter "Apple Peel 520" ( http://www.tinydeal.com/yosion-apple-peel-520-ipod-touch-to-iphone-convertor-px84z5--p-13367.html ) som kan konvertere iPod Touch til en iPhone. Så jeg har ikke behov for å bruke mer penger til å kjøpe en ny iPhone. Det høres utrolig, men jeg tviler på at om det er verdt. Hva synes du om det? Har noen hørt om eller bruke det?

Endret av cyclo
Tittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ipoden blir dobbelt så tung, tre ganger så tykk, og hundre ganger så stygg, selv en doro telefon er mer tiltrekkende enn en ipod med det gummiskallet, så selv hadde jeg bare kjøpt en annen telefon for å ringe og sende sms med.

Men det er min mening, hva er vitsen med å betale ekstra for ipod designet og så pakke den inn i noe så forferdelig stygt.

Selv har jeg kombinasjonen av iphone 3g og x10 mini pro (har to tlf nummer). Iphonen blir brukt som en ipod touch, og x10 blir brukt til sms og å ringe. Funker rimelig bra.

EDIT: For å svare direkte til trådens tittel: Det fungerer, men du må jailbreake ipoden.

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...