Prizefighter Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Tenkte jeg skulle ta 2 av noen gamle kabinett vifter og gjøre de om til noen lommevifter.. altså noen vifter som jeg kan gå rundt å bære på i byen.. hehe... trenger jeg 9volts batteri eller kan jeg bruke vanlig.. hvordan må jeg klippe ledningene da liksom Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hmmm blir det så varmt ute at du må bruke kabinettvifter for å kjøle deg ned, ville jeg heller tatt en tur på standa. Men for å få viftene til å svive kutter du ledningene og den svarte er -, rød +. Tvinn ledningene rundt polene på batteriet å viften(e) skal svive..... lykke til.. :smile: Lenke til kommentar
StianGran Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Jasså, lommetennisen går så hardt for seg at du trenger vifter i lommene.... Ikke bra Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 god ide... mekk et fett viftehus, lodd ledningen på batteriet og putt batteriet i en annen fet boks... hehe, det der må jeg seriøst prøve sjæl... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Du kan godt bruke et 9-volts batteri, men hvis da har veldig lyst, kan du også bruke 8 vanlige batterier. Du får da nøyaktig 12 volt. Batterilevetiden er ikke spesielt god, da... Hooray! 50 posts! Lenke til kommentar
DCP Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Denne lagde jeg raskt! Bilde! Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Du kan vel ikke kjøle tennisballene med denne her uten gitter med mindre du har et lite tennisbord Koster 19,- ....... http://www.clasohlson.no/shop/store/fs_mm....#N0q535q538q519 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå