Gå til innhold

The Axemen @ Ravencrest Rekrutterer til Cataclysm

Anbefalte innlegg

Tittelen sier det meste

Vi trenger friskt hardcore blod før Cataclysm og har startet rekruttering. Alle classes/specs er av interesse. Det er dog noen kriterier

- Minimum 20 år

- Hardcore hva tps/hps/dps og theorycrafting angår

- Mulighet til å nå level 85 relativt kjapt

- Ikke tar seg nær av usedvanelig grov snakk på guildchat :D

Ta en titt på www.axemen.org og send oss en søknad om dette er av interesse. Vi skal ta over verden.

Klemz!

<3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neida, bare 1 gang :D Hadde nok ikke gjort det igjen heller :) Men 10k var digg det.

Ja, spiller DK nå - og det blir det vel også i cata. Driver raider på betaen og dreper drager og demoner der, virker sykt fett. Så vi tenkte fylle opp rekkene - ta noen ukentlige 25man før cata og brenne på med levling den 7e des :)

Lenke til kommentar

10k var ikke ekstremt mye for en konto back in the day.

Fra det jeg personlig husker, så gikk noen high-end gearet kontoer for 7-11k rundt starten/midten av Black Temple/Hyjal og starten av Sunwell. Husker main tanken i guilden vår slutta og solgte kontoen sin for rundt 7-8000 rett før vi kom til Illidan (nokså tidlig, ikke top 50 men kanskje top 100 world). Jeg fikk ganske raskt meget godt gear på min warrior etter han slutta siden jeg måtte ta over mesteparten av tankinga og jeg så en eller to prot warriors med likt gear ble solgt for 7-9k.

Men 10k er ingenting i forhold til han som solgte sin rogue med (verdens første? Veldig rask hvertfall) dual glaives. Husker ikke helt hvor mye det var, men det var mer enn 10k hvertfall iirc -_-

Har også spilt med folk som var med på world first Kil'jaden, de hadde ett stående tilbud på godt over 10k for kontoene deres fra en saudi araber (samme som drev å sponset Nihilum eller hva det var som skjedde på den tiden?).

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

Hvis jeg husker riktig, så solgte du kontoen din for å fikse bilen? Mulig det var noen andre men :p Ohh, back in those days. Ze Mèmories!

Dette medfører riktighet, hadde en stor verkstedregning i vente, så var _nesten_ nødt til å finne på noe lurt. Var også litt utbrent mtp AQ åpningen og det å drepe 42.000 bugs i Silithus, for så å finne ut at det bare var bugs inni AQ også. Klarte ikke holde meg så langt unna da, så spilte Priest ut AQ og startet en ny rogue til Naxx :)

Lenke til kommentar

Hehe, da husker jeg riktig ja. Da var det vel deg jeg snakka litt med ang. healing på Patchwerk i Naxx-tider fordi guildet mitt ikke klarte han. Og du hadde en 3+ weaponskill grønn (!) dagger i Naxx.

Har sendt deg en PM :)

Det stemmer også :)

+skill var jo helt imba i naxx40 tider, da +skill pusha vekk glancing. Hadde jo typ ingen glancing hit fordi jeg hadde maxa +dagger skill :) Så selv om det var en grønn og stygg offhand, eide dpsen ^^

Lenke til kommentar

For eksmpel en rogue som hadde begge legendaries fra BT, solgte accounten for 5k euro, par uker senere ble den banned :p

Såvidt eg husker så var det 8k euro. =)

Var han eine roguen i Method. Og kontoen var for øvrig banna 2 dager etter..ikkje 2 veker. (akkurat den biten meiner eg eg skal ha rett =) )

Hører også med til historia at han levla opp en ny rogue på null komma svisj, og fikk enda en glaive ikkje lenge etter. ^^

Gode gamle sylvanasserveren ^^

Lenke til kommentar

Ravencrest ,|..|

Raider dere 10 eller 25 i cata? hvor mye raider dere? og når :)?

og, er det realistisk at en som er 16 år får joina guilden, med go app og evt prestasjoner :whistle: ?

Skrøt ikke du av senest igår at du var så heldig å få bli med i et "core-guild" da?

haha. må da være lov å spørre XD?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...