robin740 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hei.. Har irritert meg ganske grønn nå for en stund. Når jeg var liten husker jeg at jeg så en komedie som handlet om en familie som dro på en båtferie. Husker ganske så lite. Men i starten av filmen når de skulle dra i denne båten kom det en i en bil og kjørte utfor kaien blant annet. Båten var i en forferdelig stand også. Har desverre ikke mere minner fra den. Noen som kanskje kjenner den igjenn? Mvh Robin Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Kan det være Summer Rental? De leier ikke et båt, men et hus. Det mye båt oppstyr ettersom han vil at sønnen skal seile som han gjorde før. Så er det et kappløp mot slutten i en båt alle er med på å pusse opp. Endret 19. oktober 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
robin740 Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Nei var ikke den desverre. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Spør https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1250122 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå