Lautsprecher Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 har nettopp fått meg xp pro og har installert et par themes(dritlei den teletubby-stilen) og de har funka greit i 2 dager ca. men i dag nå jeg starta maskina så mangla kazaa mpower(RAM-Recovery-sak) "innhold". tekst mangla osv. ok tenkte jeg da restarter jeg bare. riktignok så hjalp det. men nå får jeg ikke brukt de finfine nye themes'a mine desktopen blir seendes ut som win98. eneste "theme'et" som funker er "teletubbie"(standard xp) hva i innertste huuuletatten er gæærnt??? Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 StyleXp burde fikse saken Hvis du har/skal laste(t) ned Sp1 må du huske å installere oppdateringen (ril stylexp), ellers vil det bli akuratt som før. (hvis de ikke har fått den inn i den nyeste versonen da) Skal du ha flere themes ville jeg anbefale: http://www.themexp.org/ Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hva er vitsen med å installere en haug av programmer for å gjøre en så simpel jobb som å skifte themes? Man trenger bare en modifisert versjon av uxTheme.dll for å bruke ALLE slags thems til winxp. selv uxtheme.dll filen hvordan bytte ut uxtheme.dll (eks. er på win2003, men det er samme for winxp). For mer informajon, google "uxtheme.dll". Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 har ikke sp1(litt warez inni bilde :oops:) har installert stylexp men brukte det bare en gang Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hva er vitsen med å installere en haug av programmer for å gjøre en så simpel jobb som å skifte themes? Man trenger bare en modifisert versjon av uxTheme.dll for å bruke ALLE slags thems til winxp. selv uxtheme.dll filen hvordan bytte ut uxtheme.dll (eks. er på win2003, men det er samme for winxp). For mer informajon, google "uxtheme.dll". Grunnen til at jeg foretrekker StyleXp er at Windows ikke klarer det selv, selv om man gjør slik som du sier, kan windowsen begynne å kødde. Og for det andre er det mye enklere hvis du ønsker å bytte på nytt. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 har ikke sp1(litt warez inni bilde :oops:) har installert stylexp men brukte det bare en gang Hvis StyleXp nekter å fungere kan du prøve å stille inn standarthemet til xp, som du kalte "teletubbi" (dette stiller du inn i Egenskaper for skjerm) . Og deretter prøve å endre igjen med StyleXp, hvis ikke dette funker kan du reinnstallere det og prøve på nytt. Du bør kansje sjekke at du har den nyeste versonen. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 er litt flau :oops: nå trengte bare enda en restart :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå