Gå til innhold

Bios v1008 for P4P800D er kommet, hvilket oppdateringsprogr.


John Kr

Anbefalte innlegg

Hei Folkens

Dere som har ASUS P4P800D og som har oppdattert siste Bios v 1008, hvilket oppdatteeringsprogram brukte dere?

 

-AFUDOS

-ASUS Update

-Aflash

-WZflash

 

Dette her blir jeg rett og slett forvirret av, trenger hjelp. Få høre fra dere som har vært igjennom dette.

 

En stor takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får samme error jeg også.

Er fortiden ikke hjemme så jeg skal prøve dette når jeg kommer hjem på onsdag.

Det du anbefaler er å kjøre AFUDOS. Det som er dumt med AFUDOS er at du må bruke floppy, det har jeg ikke på min nye PC.

 

Hva med ASUS Update og bytte Bios i windows??

Lenke til kommentar

De fleste CD programmer har valg for å lage en boot CD.

 

(I nero, new compilation (Det bildet som kommer opp når du starter programmet - hvor en "normalt" velger ISO) er det er valg lenger nede som heter CD-Rom (boot) )

 

Den brenner da inn systemfilene den trenger, og så kan du legge til de filene du trenger. Så at BIOS 1006 var exe. Med litt flaks så er også denne 1008 det?

 

Men anyway, legg AFUDOS (Eller hva den heter) og BIOS fila inn på bootCDen så skal du være klar til å kjøre igang.

 

Enkleste vil jo naturlig nok være windows :)

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale deg å bruke Asus Update rett fra Windows. Har ikke gjort noe annet selv etter at jeg kjøpte mitt P4P800D.

Asus Update har ved et tilfelle ikke finni den rette bios fila (siste) Da bare lastet jeg den ned selv og brukte alternativet "update bios from a file" i Asus Update.

Enkelt å smertefritt :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...