AKIversen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Gleder meg til SW:tfu2 og lurer på hvilke andre som gleder seg og om det er noen kule, ukjente nyheter Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hadde vært nice og prøvt med move :-D Brødrene mine får Move til jul, så kanskje jeg skal kjøpe dette spillet til dem :-) Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Prøvde demoen i går, og syntes ærlig talt det var ganske meh. Uoriginalt og kjedelig til de grader. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Gleder meg selv. Begynnte å spille igjennom eneren igjen etter å ha prøvd demoen til 2'eren. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Prøvde du med Move? det kommer jo ikke noe move støtte til force unleashed.. Force unleashed styres på samme måte som feks god of war, spillet er ikke utviklet for noe fri bevegelse av sverdet. Move støtte hadde altså ikke fungert særlig bra uansett i TFUII Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Prøvde demoen og tenkte etterpå mehhh. Helt ok, mener at kameraet beveget seg alt for sakte (hadde det på max) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ble ferdig med spillet for 30 minutter siden. Elendig spill i grunn, ganske kjedelig. Det eneste som ga meg litt "aha-opplevelse" var dark ending. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Brukte du lang tid da? Fikk spillet i går og har vel spilt i et 1,5-2 timer enda. Syns spillet er bra jeg da, men litt vel repeterende kanskje. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hadde et håp om at dette skulle bli bra, men holder meg unna og går for castlevania istedenfor. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg kjøpte Castlevania til xboksen. Det var så dårlig at det bokstavelig talt ødela xboksen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Brukte du lang tid da? Fikk spillet i går og har vel spilt i et 1,5-2 timer enda. Syns spillet er bra jeg da, men litt vel repeterende kanskje. 4-5 timer tror jeg. Byttet fra normal til lett vanskelighetsgrad halvveis i spillet fordi det ble repeterende, da fikk jeg egentlig bare lyst til å se hvordan spillet ender. Light ending er ikke noe spesielt inspirerende, og gjør bare at fansen går og venter på Force Unleashed 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå