SimenTrovik Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hei. Jeg planlegger å kjøpe meg en gamer pc snart. Jeg har ikke så veldig mye erfaring med å bygge selv. Jeg kommer til å skrive hvilke deler jeg har tenkt til å kjøpe, og så vil jeg gjerne ha tilbakemelding på hva som burde endres:) Kabinett: Antec Twelve Hundred Big Tower Strømforsyning: Corsair TX 650W PSU ATX Hovedkort: Gigabyte GA-P55-USB3 Prosessor: Intel Core™ i7 Quad Processor i7-870(er det denne jeg burde ha?) DDR3 minne: Crucial DDR3 1333MHz 8GB Skjermkort: XFX Radeon HD 5850 1GB(eller burde jeg ta 5870?) Harddisk: WD Caviar® Black 1TB Operativsystem: Microsoft Windows 7 Ultimate 64bit Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 ikke kjøp skjermkort, da det bare er snakk om en måned eller så før ATI(amd) lanserer arvtageren til 5870, til samme pris, og en god del bedre ytelse.. Lenke til kommentar
SimenTrovik Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå