DMN Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) feilpost Endret 30. oktober 2010 av DMN Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Det er som alt annet i verden, jenter er forskjellige! Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Som alle andre har sagt er dette individuelt. Dama liker ikke at jeg kommer ho i ansiktet, eller det vil si fra nesa og opp, men på kinna, rundt munnen og resten av kroppen går bra. Er også mange jenter som vil at du skal komme dem i ansiktet, bare du ikke treffer håret, noe som blir nesten umulig med mindre du har veldig kontrollert utløsning. Det er bare å spørre din partner hva han / hun foretrekker, og gå utifra hva du selv syns er passende. Jeg syns det er ekkelt å sprute noen i ansiktet, og tenner mer på å få sprute dama på kroppen (pupper, mage o.l), men aldri sprut en jente i ansiktet uten at hun har gitt samtykke til det. "White Ghost" er en metode som er tror har fått et par gutter til å ufrivillig gi fra seg retten til å noen gang få unge (Det er du ber jenta lukke øynene eller noe sånnt, så akkurat i det du skal komme så ber du ho se, så roper du bø og spruter ho i ansiktet ) Lenke til kommentar
guesswho Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg sier bare en ting.. Om du kommer i ansiktet til noen, pass på å unngå øynene.. svir noe heilt jæ***g. og det blir rødt, hovent og sårt! Haha Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg