TheCatIsALie Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg skal i debatt i klassen. Noen skal være for, andre imot. Jeg skal være imot. Hva jeg egentlig mener om saken, er ikke viktig. Har dere gode argumenter mot det (tukle med mennesker), send i PM, vet minst en i klassen er her. De skal ikke få se. Med tukling, mener jeg å feks. om noen mister barnet sitt, så kopiere noen ting og lage nytt, helt likt. Har noen, men flere er bare bra. Vil ikke tape, om det går ann. Ikke sikker. PM!PM!PM!PM!PM!PM!PM! Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Herrejesuskristusihimmelen! Hvor gammel er du? Vil du at vi skal gjøre leksene dine i genting og at vi ikke skal gjøre det for de andre i klassen din? Dette er et diskusjonsforum og ikke vær så egoistisk. 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Greit, så diskuter det da. Er du for eller imot? Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Greit, så diskuter det da. Er du for eller imot? Praktisk: Du må forsøke flere hundre ganger og vil sikkert ende opp med et resultat med misdannelser for å få det til. Eventuelt misbruk av teknologien om den forbedrer seg senere som for eksempel Kina med en hær av supermennesker. Etisk: Om du skulle få det til, hva tror du den klonede vil føle? Hvem skal du klone? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Hm, takk. Har noen ideer nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå