Gjest Gutt 16 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hei. Som de fleste skjøner er jeg da i et fåreløpig hemelig forhold med min kusines datter. Vi er på samme alder og har det egentlig rimelig greit. Menn spørsmålet er, er dette forholdet lovelig eller er vi fornerme i slekt??? Lurer litt. Er nå en grund til at vi har holdt det hemelig. Venlikst gi svar. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hei Det er lov til å gifte seg med søskenbarn i Norge, så da bør ikke dette by på noen problem med loven, siden datter til kusine er lengre ut på slektstreet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Det er såpass fjernt at det ikke er ulovlig eller merkelig. Så du trenger ikke å uroe deg! Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Det er ikke ulovlig, men det er i grenseland angående merkelig Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Aksept av sånt avhenger ein del av kva forhold dykk har og kor mykje kontakt familiene har hatt med kvarandre. For min del hadde det vore totalt uaktuelt å ha eit forhold til så nær slekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå