koca260 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Huff, nå er jeg dritt lei hele skitten.. Har ventet lenge på 2.2 Og ja som det sies er den nok trukket tilbake, en så lenge. Greit nok. Jeg vil ha noe som virker.. Så var det dette utrolige dårlige programmet Kies.. Har nå installert på tre maskiner. Det vil si har prøvd å installere på tre maskiner. På den maskinen jeg hadde Kies fra før ville den ikke oppdatere til ny versjon,, Hadde siste versjon sto det og det er jo bare tull. Kom ny for noen dager siden. På den andre ville den rett og slett ikke la seg installere. Og som kjent, alle gode ting er tre. Jippi… Jo da der gikk den inn.. Vel ikke helt uten problemer her heller.. Programmet finner SGS 1 av 10 ganger jeg kobler sammen. Det er helt utrolig at ikke Samsung har bedre vare å tilby brukerne sine.. Like før jeg børster støv av min gml iPhone og kaster SGS i veggen.. *skuffet* Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Nå er vel Kies kjent for å være ett elendig program da, som ofte presterer å bricke f.eks Wave.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå