Glassflasken Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=q53EUjCUF0k Hva syns dere?=) Glad i dere! Hail Hitler! Lenke til kommentar
War Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hva fikk deg til å velg nazistisk vinkel? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg klarer virkelig ikke å se humoren i dette. "Haha kuksuker motherfucker jeg hater negere og jøder olol HAHAHA". Det er virkelig ikke morsomt. Bare dumt. 5 Lenke til kommentar
Grand Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Viss jeg hadde vært 13 år så hadde det kanskje vært litt morsomt. 2 Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 14 ftw. asshole Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 ehhmmm.... god mikrofon... Så strengt tatt ikke humoren i det.. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=q53EUjCUF0k Hva syns dere?=) Glad i dere! Hail Hitler! /fail 14 ftw. asshole /fail2 1 Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=q53EUjCUF0k Hva syns dere?=) Glad i dere! Hail Hitler! Hvor gammel er du a? lolroflmao Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 om du hadde giddet å lest kinne du sett at jeg var 14 Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) for noe fakkings piss. Din morsome dub av friminutt ? Hvorfor i all verden er den morsom ?, og det er det vel ærlig talt vi som skal avgjøre. Har du heller ingen mening eller begrunnelse på hvorfor du valgte nazisme ? btw ; Heil Hitler, ikke Hail. Endret 25. oktober 2010 av spetwols Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Når jeg spurte hvor gammel du var, så mete jeg det sarkastisk Fordi dette er barneskolehumor. Ikke morsomt. 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Utrolig ikke morsomt. Barneskolehumor deluxe. Var også veldig dårlig innlevelse fra din side, her lukter det *Snakke lavt veldig nær mikrofonen så mamma og pappa ikke hører at jeg banner* på lang vei. 4 Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 for noe fakkings piss. Din morsome dub av friminutt ? Hvorfor i all verden er den morsom ?, og det er det vel ærlig talt vi som skal avgjøre. Har du heller ingen mening eller begrunnelse på hvorfor du valgte nazisme ? btw ; Heil Hitler, ikke Hail. btw ; fackings, ikke fakkings. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 for noe fakkings piss. Din morsome dub av friminutt ? Hvorfor i all verden er den morsom ?, og det er det vel ærlig talt vi som skal avgjøre. Har du heller ingen mening eller begrunnelse på hvorfor du valgte nazisme ? btw ; Heil Hitler, ikke Hail. btw ; fackings, ikke fakkings. Btw; Fuckings ikke fackings. fail@fail 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Haha, du kaller dette vellykket dubbuing. Det er tydelig at du ikke vet hva kontentum er, og når du lager omtrent alle lydeffektene med munnen så ble dette kun latterig dårlig. Og jeg lurer virkelig på hvem som er målgruppen her, siden de aller, aller fleste 14 åringer, har ikke så grov humor som dette, tvrt imot. En video blir heller ikke automatisk morsom ved og samle alle banneorda du vet inn i en setning. Vi hører nesten ikke hva du sier en gang. Nei beklager gutt, dette var ekstremt dårlig. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 for noe fakkings piss. Din morsome dub av friminutt ? Hvorfor i all verden er den morsom ?, og det er det vel ærlig talt vi som skal avgjøre. Har du heller ingen mening eller begrunnelse på hvorfor du valgte nazisme ? btw ; Heil Hitler, ikke Hail. btw ; fackings, ikke fakkings. Btw; Fuckings ikke fackings. fail@fail loool. Veit det skrives fackings, men min måte og si det på Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Det var ikke bra, og hva er greia med at figurer skifter stemme midt i setninger osv, ting bare hopper og hakker, elendig klipping. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Vuy4vumvFH4 Se og lær Endret 29. oktober 2010 av Zoro Sama 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå