Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Bursaspor

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vidic må ha bytta ut knottane med såpe idag. Har gått mykje på ræva.

Edit: Kampen gjekk "greit". Vi tar tre poeng og er i rute poengmessig. Bursa har eit skudd som kanskje er på mål totalt og skaper strengt tatt nada, men vi skaper for lite sjølv til at vi kan vere veldig godt fornøgde. Det blir ofte litt for statisk og litt for lite presist. Likevel, det er berre gruppespelet og vi har alt i våre eigne hender i forhold til å gå vidare.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Ja.

Kampen vinnes. Vi får trent masse andre valg. Kampen preges også av det, men vi vinner og tar poengene og det er helt greit

Jeg er skuffet over Park, hadde håpet han kunne gjort en bedre kamp. ellers så er det greit det meste. Macheda kom seg ikke helt inn i spillet, men var ensom spiss

Lenke til kommentar

Sterkt av oss å stå med null innslupne etter halvspilt gruppespill. Håper vi kan ta det med videre til PL også. Vi kunne for all del ha kjørt litt mer offensivt, men tre poeng var det viktigste. Flott med en seier etter all det utenomsportslige fokuset de siste dagene.

Lenke til kommentar

Anderson er der ikkje enda, men den store forskjellen på han og dei to andre sentrale i dag er at han i det minste prøvar å vere litt direkte. Fleire kampar og litt jamnare prestasjonar så håpar eg at han kan bidra positivt utover i sesongen. Han er mykje meir kreativ enn Fletch og Carrick om han har dagen, det er dessverre altfor sjeldent at han viser seg frå sine beste sider.

Må være enig der. Anderson er ikke god i dag. Ikke veldig god hvertfall. Men han prøver og jeg liker forsøkene, tendensene, ambisjonene. Kall det hva du vil. Han ser naturlige åpninger og sammen med Scholes pdd den eneste i stallen som spiller på den måten. Jeg vil ikke gi han opp enda. Rart, fordi han imponerer meg jo sjeldent lenger.

Nani er konge i dag. Jævlig bra lyd fra Stretford End i dag også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...