Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Bursaspor

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke spesielt imponert over hvordan vi fremstår utover i kampen. Men de første 10 var veldig bra, veldig bra.

Macheda har ikke fått noe å jobbe med, så det får ta mye av skylda for at han ikke har fått til noe.

Han har ikke invitert heller. Han må bevege seg mye mere, men som jeg sa så sliter vi med samhandlingen. Macheda er liksom ikke med i planen

Tror den med Park var ironisk. God defensivt, men offensivt har han liksom ikke helt spilt på lag med de andre

Lenke til kommentar

Det er ein heilt grei førsteomgang, men sånn som Bursa spelar så hadde det neppe tatt meir enn litt meir presisjon og litt meir trøkk i angrepa, for at vi kunne kjørt over dei til gangs. Etter 1-0 målet burde vi satt opp tempoet endå nokre hakk. Vi har valg på benken som kan gjere dette til ein svært vanskelig kamp for tyrkerane, men det spørs om vi vel å nytte dei.

Nani er positiv og negativ meir eller mindre som vanleg. Eg kunne tenkt meg litt meir dominans frå den sentrale trioen vår og ein merkar på ein del crossar at Carrick ikkje har forma inne. Det er ikkje akkurat Scholes-pasningar han strør utover. Rafael med nytt hår har vore positiv defensivt synest eg. Reddar Vidic i ein situasjon der Vida ikkje trengte om å gå inn i første omgang.

Trur at vi kan punktere dette ved å skru opp tempoet eit hakk eller to, men er redd for at vi kan komme til å dette litt saman i andre.

Lenke til kommentar

Nani fortsetter å imponere. Til sommeren blir han sikkert kjøpt av shitty eller Real.

ehhh... trokke det

Ikke jeg heller. Er bare fortsatt nedbrutt og i elendig humør. Samtidig ville jeg ikke blitt overrasket om Nani ble solgt heller. Vi bør presse på han en 6 års kontrakt nå før det er for sent.

Lenke til kommentar

Nani fortsetter å imponere. Til sommeren blir han sikkert kjøpt av shitty eller Real.

ehhh... trokke det

Ikke jeg heller. Er bare fortsatt nedbrutt og i elendig humør. Samtidig ville jeg ikke blitt overrasket om Nani ble solgt heller. Vi bør presse på han en 6 års kontrakt nå før det er for sent.

Er vel den nye policyen til Glazers som ødelegger for det dessverre.

Lenke til kommentar

Anderson er der ikkje enda, men den store forskjellen på han og dei to andre sentrale i dag er at han i det minste prøvar å vere litt direkte. Fleire kampar og litt jamnare prestasjonar så håpar eg at han kan bidra positivt utover i sesongen. Han er mykje meir kreativ enn Fletch og Carrick om han har dagen, det er dessverre altfor sjeldent at han viser seg frå sine beste sider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...