Alt-Ctrl Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Ikke spesielt imponert over hvordan vi fremstår utover i kampen. Men de første 10 var veldig bra, veldig bra. Macheda har ikke fått noe å jobbe med, så det får ta mye av skylda for at han ikke har fått til noe. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 For ei stund siden sa Nani at han ville ha Ronaldo rollen. Han holder på å gjøre den til sin Han er på jævli god vei ja Enojo: Park sinnsykt god? hvem park ser du? sikker på at du ikke snakker om en sinnsykt god park...eringsplass? Men gudsskyld, bytt ut Macheda med Berba eller Hernandez 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Ikke spesielt imponert over hvordan vi fremstår utover i kampen. Men de første 10 var veldig bra, veldig bra. Macheda har ikke fått noe å jobbe med, så det får ta mye av skylda for at han ikke har fått til noe. Han har ikke invitert heller. Han må bevege seg mye mere, men som jeg sa så sliter vi med samhandlingen. Macheda er liksom ikke med i planen Tror den med Park var ironisk. God defensivt, men offensivt har han liksom ikke helt spilt på lag med de andre Lenke til kommentar
archanios Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det er ein heilt grei førsteomgang, men sånn som Bursa spelar så hadde det neppe tatt meir enn litt meir presisjon og litt meir trøkk i angrepa, for at vi kunne kjørt over dei til gangs. Etter 1-0 målet burde vi satt opp tempoet endå nokre hakk. Vi har valg på benken som kan gjere dette til ein svært vanskelig kamp for tyrkerane, men det spørs om vi vel å nytte dei. Nani er positiv og negativ meir eller mindre som vanleg. Eg kunne tenkt meg litt meir dominans frå den sentrale trioen vår og ein merkar på ein del crossar at Carrick ikkje har forma inne. Det er ikkje akkurat Scholes-pasningar han strør utover. Rafael med nytt hår har vore positiv defensivt synest eg. Reddar Vidic i ein situasjon der Vida ikkje trengte om å gå inn i første omgang. Trur at vi kan punktere dette ved å skru opp tempoet eit hakk eller to, men er redd for at vi kan komme til å dette litt saman i andre. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Ikke mye å juble for i 1. omgangen så langt er vel kun målet til Nani som var strålende. Og dette da Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Trur at vi kan punktere dette ved å skru opp tempoet eit hakk eller to, men er redd for at vi kan komme til å dette litt saman i andre. As Usuale Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Skift til 4-4-2 i andre, det blir litt for ensomt med Macheda alene på topp. Det jeg ikke liker, er at vi ikke angriper noe særlig etter scoringen. Når skal vi lære at det ikke er bra å forsvare ettmålsledelser? Fint mål av Nani btw. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Nani fortsetter å imponere. Til sommeren blir han sikkert kjøpt av shitty eller Real. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Nani fortsetter å imponere. Til sommeren blir han sikkert kjøpt av shitty eller Real. ehhh... trokke det Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Nani fortsetter å imponere. Til sommeren blir han sikkert kjøpt av shitty eller Real. ehhh... trokke det Ikke jeg heller. Er bare fortsatt nedbrutt og i elendig humør. Samtidig ville jeg ikke blitt overrasket om Nani ble solgt heller. Vi bør presse på han en 6 års kontrakt nå før det er for sent. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Nani fortsetter å imponere. Til sommeren blir han sikkert kjøpt av shitty eller Real. ehhh... trokke det Ikke jeg heller. Er bare fortsatt nedbrutt og i elendig humør. Samtidig ville jeg ikke blitt overrasket om Nani ble solgt heller. Vi bør presse på han en 6 års kontrakt nå før det er for sent. Er vel den nye policyen til Glazers som ødelegger for det dessverre. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Nå går det litt i stå for oss nani blir lenge han. Lenge. Ikke bli for negative nå Lenke til kommentar
archanios Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Litt mindre dill og litt meir direkte spel så vil det her gå veldig greit. Slutte å sulle så mykje med ballen. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Alt for mange feilpasninger... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Faen da. Må score nå snart, ellers risikerer vi uavgjort. Come on lads! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Ja, jeg tenker tanken Jeg har stor tro på den mannen Lenke til kommentar
archanios Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Anderson er der ikkje enda, men den store forskjellen på han og dei to andre sentrale i dag er at han i det minste prøvar å vere litt direkte. Fleire kampar og litt jamnare prestasjonar så håpar eg at han kan bidra positivt utover i sesongen. Han er mykje meir kreativ enn Fletch og Carrick om han har dagen, det er dessverre altfor sjeldent at han viser seg frå sine beste sider. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Anderson har da gjort det bra Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 får kanskje mitt første poeng i tippekonk konkurransen Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Obertan, the new Ronaldo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå