Gjest analproblemer Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 For 2-3 dager siden når jeg dusjet kjente jeg at det gjorde litt vondt i baken når jeg vasket meg der. Sjekket iste og det gjør ganske vondt når jeg tar på det. Det er en slags blå kul inni rumpesprekken rundt endetarmen / på lukkemuskelen om dere skjønner. Det ser ut som en blemme med blod, men den er hard. Jeg har ikke peiling på hva det kan være. Når jeg kniper på den, kjennes det litt ut som en kvise, men det er det ikke. litt vanskelig å forklare, men men. Bør jeg gå til lege? Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Sannsynlig snakk om hemeroide. Ikke dumt å ta en prat med lege hvis du plages.. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Kan være perianal abscess eller hemorroider. Hvis smerten blir verre og verre, så er det en abscess, uansett bør du komme deg til lege slik at de får behandlet denne fortest mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå