Gå til innhold

Lian Li PC70 Plexiglass

Anbefalte innlegg

Skal sette på plexiglass på mitt utsøkte Lian Li PC70. :)

I den sammenhengen vil jeg gjerne vite hvor mange centimeter det er fra vinduet til kanten på veggen på et windowkit eller på et PC75?

Prøver å få det nogenlunde likt originalen, pluss at jeg sparer 500-600,- kr

Får kanskje bruke noen maskiner på en Rolls Royce fabrikk, og får nok gjort en grundig jobb :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange takk.

Ser ut som jeg tar 4 mm tjukkelse på vinduet, og jeg stikker innom "Glasverkstaden" i morgen å grabber med meg litt plexiglass :D

Skal prøve å lage det uten lister, og bare finne noen pene skruer og muttere, noe i den duren som PC75 har.

Dette skal jeg skrive og ta bilder om.

Kan bli interessant :p

Lenke til kommentar
Mange takk.

Ser ut som jeg tar 4 mm tjukkelse på vinduet, og jeg stikker innom "Glasverkstaden" i morgen å grabber med meg litt plexiglass :D

Skal prøve å lage det uten lister, og bare finne noen pene skruer og muttere, noe i den duren som PC75 har.

Dette skal jeg skrive og ta bilder om.

Kan bli interessant :p

bruk muller skruer, blir ganske fint da. eller du kan ta forsenka umbrako skruer :yes:

Lenke til kommentar

Jess :p Planen var å bruke de med "avrundet" hode og helt fin og platt flate :) Kanskje noen andre pene alternativ.

Får tenke litt på dette.

Først må jeg måle, tegne, skjere osv :D

Dette blir kos å holde på med i sommerferien frem til alle LANs i slutten av ferien! :yes:

Lenke til kommentar

Det er derfor jeg skal bruke industri-maskiner som duger :D

De er alltid beine som fy, og gir som oftest et bra resultat...

Begynner ikke å sjangle med en Dremel eller lignende her, nei :p

Er såpass lange sider at man ser det svært godt, viss man ikke skal ha lister (noe som jeg ikke skal)

Jeg får se, eller dere får se :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...