Manfestio Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Skal sette på plexiglass på mitt utsøkte Lian Li PC70. I den sammenhengen vil jeg gjerne vite hvor mange centimeter det er fra vinduet til kanten på veggen på et windowkit eller på et PC75? Prøver å få det nogenlunde likt originalen, pluss at jeg sparer 500-600,- kr Får kanskje bruke noen maskiner på en Rolls Royce fabrikk, og får nok gjort en grundig jobb Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 ække det bare å sjekke på bilder fra microplex og måle sjæl a? bare anta litt her og gjette litt der så blir det nok sånn nogenlunde likt originalen... Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg ville ikke tatt kanten på vinduet like langt frem som på originalen. Det er ganske uinteressant å se på de bakerste 5 cm av cdrom og disker... http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...C75USB&toc=3050 Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 asj, jo større vindu jo bedre sier jeg, uansett hva som kommer med (Ojsann!!!! der gikk jeg forbi 400 poster gitt!!! ) Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 (Ojsann!!!! der gikk jeg forbi 400 poster gitt!!! ) kvervulere: forbi? Posts: 400... :wink: Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 jajaj feilformulering da... sorry meg for å være her daaaaah!!! nå er jeg ihvertfall forbi... hehe antar at det kommer en haug med sånne "celebrations" før jeg gir meg as... Lenke til kommentar
EC Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Det er 6,5 cm mellom vinduskant og kanten på døra (alle sidene) på døren til PC75 USB. Lenke til kommentar
Manfestio Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Mange takk. Ser ut som jeg tar 4 mm tjukkelse på vinduet, og jeg stikker innom "Glasverkstaden" i morgen å grabber med meg litt plexiglass Skal prøve å lage det uten lister, og bare finne noen pene skruer og muttere, noe i den duren som PC75 har. Dette skal jeg skrive og ta bilder om. Kan bli interessant Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Mange takk. Ser ut som jeg tar 4 mm tjukkelse på vinduet, og jeg stikker innom "Glasverkstaden" i morgen å grabber med meg litt plexiglass Skal prøve å lage det uten lister, og bare finne noen pene skruer og muttere, noe i den duren som PC75 har. Dette skal jeg skrive og ta bilder om. Kan bli interessant bruk muller skruer, blir ganske fint da. eller du kan ta forsenka umbrako skruer Lenke til kommentar
Manfestio Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Jess Planen var å bruke de med "avrundet" hode og helt fin og platt flate Kanskje noen andre pene alternativ. Får tenke litt på dette. Først må jeg måle, tegne, skjere osv Dette blir kos å holde på med i sommerferien frem til alle LANs i slutten av ferien! Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 heh, mens jeg teipa, tegna, sagde, limte og var ferdig med mitt vindu... litt standardforskjell i chieftec og lian-li da kanskje... heh dessuten blei ikke mitt no pent... Lenke til kommentar
Manfestio Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Det er derfor jeg skal bruke industri-maskiner som duger De er alltid beine som fy, og gir som oftest et bra resultat... Begynner ikke å sjangle med en Dremel eller lignende her, nei Er såpass lange sider at man ser det svært godt, viss man ikke skal ha lister (noe som jeg ikke skal) Jeg får se, eller dere får se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå