Lindsay Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Dette har jeg men det var ikke med kabler for å koble dette til? Kjøpte dette hos mini-itx-com ettersom meningen er å benytte dette med smoothwall og 4 NIC Det er på baksiden 2 sorte tilkoblinger og noen sier det er muligens PMCIA Endret 18. oktober 2010 av Lindsay Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ville ikke forvente kabler til et slikt kort. Det skal plugges inn i kontakter på hovedkortet. På høyresiden ser det ut som 2 stk 50-pins kontakter, og til venstre er det et skruehull som holder kortet fast. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Hmm men ennå skjønner jeg ikke att de da har dette som et valg for et intel atom basert kort? En PCI er tilgjengelig og der har jeg overgang så jeg kan benytte det.Men mangler da 2 stykk NIC Hovedkortet er Intel Desktop Board D510MO Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Etter hva jeg kan se, så er dette "JAD3INLAN-G" samme som vist her: http://nanoitxpc.com/proddetail.asp?prod=JAD3INLAN-G og dette er beregnet for hovedkort fra Jetway, og ikke fra Intel (hvis jeg leser riktig) Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Ok da bestiller jeg så finner jeg det ut Takker Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Gi gjerne en tilbakemelding, og la oss vite hvordan prosjektet går Selvbygd er velbygd, og kunne tenke meg ny, og liten, HW til min IpCop boks. Her http://www.mini-itx.com/store/?c=34#module-config kan du sette opp Jetway kortet med forskjellige opsjoner. Endret 19. oktober 2010 av BearCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå