Gjest gjest Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg poster denne på samliv og relasjoner istedet for mote. Jeg skal løpe 3000 m øl, som innebærer å drikke en øl per runde. Er ved universitetet og en studentgreie. Hva skal jeg stille i, "treningstøy" eller noe casual som det går an å løpe i? Jeg har dessverre ikke mye å velge blant, det står mellom en Adidas treningsbukse omtrent som den her. Ganske baggy. Eller noe som minner om jeans, men som er rimelig trang og litt elastisk. Hadde tenkt å prøve å unngå å drite meg ut ved å være veldig sporty eller den rake motsetningen. Kjenner ingen som skal delta. Jeg heller mot jeans, men det kan hende at den blir ganske jævlig etter å ha løpt noen runder og svetta. Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Bare kjør treningstøy. Har aldri deltatt men ville ikke akkurat reagert på at noen stilte i det ved 3000m. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 joggebukse Lenke til kommentar
Mr.Swearegen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Joggebukse, helt klart Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Så klart stiller du opp i joggebuksen. Nå har ikke jeg prøvd å springe 3000m iført jeans, men ser for meg at det ikke er noen suksess. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Still opp i noe som egner seg å løpe i, det er alltid en vinner. Som du sier er det å løpe i jeans og bli svett helt for jævlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå