gerrardo Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hei. Jeg har tidligere trent ca 1 år med styrketrening. Har nå startet opp igjen, og skal kjøre helkroppsprogram 3-4 ganger i uken. Målet mitt er å bli sterkere, samt få en fin og muskuløs kropp. Men hvor mye ødelegger det egentlig å ta seg en boks pils i ny og ned? Syns det er godt å slappe av med en pils til maten, eller om kvelden etter jobb.. Utrolig takknemmlig for all hjelp! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Som drikke til måltid tror jeg ikke det skal ha mye å si. Det er vel heller helgefylla med lite søvn, dårlig mat og generell dårlig restitusjon som er ille. Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Okei, takk Det er ikke sånn at jeg drikker hver dag, men liker som sagt å ta en pils av og til Lenke til kommentar
Sahnus Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Viss jeg ikke tar feil så stopper kroppen å forbrenne etter drikking av alkohol. Er nok snakk om 1-2 øl i timen tror jeg (eller mer?), så uansett vil 2 øl eller 2-3 glass vin stoppe forbrenningen når du spiser under middagsbordet. Ser du bort ifra det så tror jeg, personelig, at det er viktigere at du vet å nyte ett øyeblikk enn å leve livet i et fengsel med stramme rutiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå