nunikasi Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Hei. Skulle i stad overføre et par saker fra macen til skolepcen, så jeg bestemte meg for å bruke SMB. Jeg måtte da bli med i arbeidsgruppen til macen (Vel, det var dette jeg trodde). Jeg gikk i instillenger for system på Windowsen, og skiftet fra "domene" til arbeidsgruppe, og skrev deretter inn navnet. Jeg var selvsagt klar over at jeg ikke ville bli i stand til å logge inn om jeg logget ut (fordi jeg ikke lenger var i domenet), men dette hadde jeg tenkt å skifte tilbake rett etter overføringen var fullført. Jeg gikk ned imens, og da jeg kom opp, fant jeg ut at datamaskinen hadde restartet seg automagisk. Jeg lurte på hvorfor, og kom på at jeg hadde utsatt restart hele dagen (systemoppdateringer - FU). Systemet hadde da antageligvis starta på nytt. Jeg sitter nå og ser på login-skjermen uten at jeg vet hva jeg skal skrive inn under "Administrator". Noen enkel måte jeg kan logge inn med domenet? Vet at man kan lage en konto med en 1337-linuz-hax0r live-cd, men så langt vil jeg helst ikke gå, med tanke på at det er en skolepc. Om dette er det eneste jeg kan gjøre, tenker jeg det er lurest å levere inn pcen til skolepcfyren. Endret 18. oktober 2010 av nunikasi Lenke til kommentar
Mr.Swearegen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Gå til han it-fyren du, så fikser han det. Blir bare verre hvis du hacker pc'en, det er det mange it-ansvarlige som ikke liker, og du kan få problemos Lenke til kommentar
nunikasi Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Gå til han it-fyren du, så fikser han det. Blir bare verre hvis du hacker pc'en, det er det mange it-ansvarlige som ikke liker, og du kan få problemos Hehe ja, får vel gjøre det Ble sykt stressa da det skjedde i går Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 hva med å gjøre det så enkelt at du bare kopierte filene over på en minnepenn og videre derfra? Har opplevd endel slike "lure" løsninger.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå