-Léon- Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Har fått med meg det, men tror ikke ALLE han kjenner spiller wow, eller vet jo aldri. Uansett så ville jeg prioritert å være litt sosial framfor å spille wow. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) jaja men wow er jo sosial, ihvertfall hvis hanes venner spiller det. En treng jo ikke å spille wow 24/7. men det gir han jo en sosial aktivitet med venner. Så for å si det sån vis venner hadde spillt fotball og mor hadde sagt nei du for ikke lov å spille fotball, hadde dere sagt da nei var heller litt sosial en å waste tid med fotball? Å være sosial betyr for meg å gjør noen med venner sinne om venner spill wow eller fotball er ganske irrelevant synes jeg. Endret 22. oktober 2010 av NoiSe_NOR Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 spill anarchy online som er gratis. wow er morsom i noen uker også er blir man lei. dessuten er det mange barnslige der. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Nei huff, AO har ikke holdt seg bra. Vil du spille et bra gratis MMO, test ut Martial Empires Men pointet for at han vil spille WOW, er at alle kameratene gjør det. Kanskje du kan få foreldrene til en av kameratene dine til å prate litt med dine foreldre? Endret 22. oktober 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Styr unna evighetsspill som World of Warcraft, og spill heller noe du kan gjøre deg ferdig med. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hvis hun ikke har penger til WoW, skaffer du deg penger selv. What's the big deal. Du kan jo kjøpe WoW i butikken, du trenger ikke kredittkortet hennes eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå