nor50 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Har en løs disk jeg har satt inn i en diskskuff. Får ikke åpnet mappen documents and settings på den. K:\Documents and settings er ikke tilgjengelig. Ingen tilgang. Skulle ha sett hva som er i mappa, og "redde" det som er der. Hvordan får jeg tilgang til den? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Høyreklikk mappen, velg Properties -> Security -> Advanced -> Owner -> Edit...her velger du ditt bruker (må være administrator for å kunne gjøre dette)...så Apply. Endret 18. oktober 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Høyreklikk mappen, velg Properties -> Security -> Advanced -> Owner -> Edit...her velger du ditt bruker (må være administrator for å kunne gjøre dette)...så Apply. Har prøvd forskjellige ting der men får bare div feilmeldinger som +Det oppstod en feil mens sikkerhetsinformasjonen ble tatt i bruk osv. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Documents and settings er bare en "virtuell mappe" for å opprettholde kompatibiliteten med eldre applikasjoner. Den heter i Windows Vista/7 nå Users. Endret 18. oktober 2010 av TCi Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Documents and settings er bare en "virtuell mappe" for å opprettholde kompatibiliteten med eldre applikasjoner. Den heter i Windows Vista/7 nå Users. Der ligger en del filer i mappa jeg må ha tak i.... Så det når jeg scannet med MBAM... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 De filene vil da ligge i Users mappen. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 De filene vil da ligge i Users mappen. Men der er ingen users/bruker-mappe... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Beklager, jeg leste ikke at dette var K:\ og ikke C:\ Prøv denne guiden: http://explorewin.net/guide_6_Ta-eierskap-av-filer-og-mapper.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå