Alexnorge Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hei Er det noen som kjenner til en freeware som gjør det mulig å ta opp "skjermen" som Camtasia studios? Lenke til kommentar
Unknown Username Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Altså, Camtasia er et knallbra programm etter min mening, men forstår jeg deg riktig så leter du etter et lignende programm men IKKE Camtasia? Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Skjønte du ikke den? Han spør om noen vet om et gratisprogram med samme muligheter som Camtasia Studio, som jo ikke er gratis. Lenke til kommentar
Alexnorge Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Ja, siste stemmer. Noen som kjenner til noe? Lenke til kommentar
Unknown Username Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 For meg er det gratis, så ikke rart jeg ikke forstod det... Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 CamStudio er et gratisprogram du kan bruke. Lenke til kommentar
Alexnorge Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 CamStudio er et gratisprogram du kan bruke. takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå