Oppoverbakke Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hei, Jeg står oppført som medeier i en personbil. Hovedeier og jeg har blitt enige om at jeg skal ut av eierskap. Jeg er fersk i dette temaet og lurte derfor på om det er mulig å få gjennomført dette? Isåfall hvordan? Må man betale omregistrering igjen? Noe mer jeg bør vite? mvh. OB Lenke til kommentar
gxi Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Det skal gå som en omregistrering uten avgift forutsatt at ny eier enten er hovedeier eller medeier fra før og den andre eier/medeier skal slettes. Begge eiere signerer omregistreringssjema og sender det inn til en trafikkstasjon. Endret 18. oktober 2010 av gxi Lenke til kommentar
Oppoverbakke Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Takk for svar, akkurat det jeg lurte på! Lenke til kommentar
Oppoverbakke Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Tar opp dette igjen.. Det eneste skjemaet jeg kan finne på statens vegvesen sine sider er melding om eierskifte. Dette skjemaet brukes ved salg. Må jeg til nærmeste trafikkstasjon for å få tak i et slikt skjema, eller hvordan gjør jeg dette? Som vanlig, takker stort for svar! Lenke til kommentar
gxi Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Jeg tror det er melding om eierskifte (vognkort del 2) du skal bruke. Anbefaler å få dette bekreftet på en trafikkstasjon uansett. Endret 19. oktober 2010 av gxi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå