copypaste Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 jupp.. mange lettlurte.. spess etter at jeg sa det om mopeden.. me Lenke til kommentar
Atrof Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg synes litt synd på personen som er bak nicket copypaste. Å skjule sin ensomhet , dumhet og ikke minst trang til oppmerksomhet med å poste idiotiske innlegg! Lenke til kommentar
copypaste Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 høhøhøhøhøhø! ja jeg har det vondt! heeeeelp meeeeeeeeeeeeeeee!!! 8) Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=1...1011268#1011268 Lenke til kommentar
copypaste Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 hva har den her inne og gjøre? Lenke til kommentar
capy Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 flere dritt-poster fra deg copypast, så har du kort levetid her på forumet. jeg stemmer for 2 ukers sommerferie på deg (vet det ikke er min jobb). hva syntes dere andre om denne misbruken av forumet vårt? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 høhøhøhøhøhø! ja jeg har det vondt! heeeeelp meeeeeeeeeeeeeeee!!! 8) vi får se hvor bråkjekk du er når du får perm.ban. Lenke til kommentar
Bromle Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Du kommer aldri til å få deg kjærste copypaste. Hvem vil vel være sammen med en med så liten medlidelse, og sååå dårlig selvtillit? Jeg tror ikke død er sånt man spøker med.. No offense... Jeg kjenner en jente som mista begge foreldrene sine på et halvt år. Så sånt skjer faktisk... Jeg signerer gjerne på å få fjerna denne fjotten fra forumet... Og vi er ikke lettlurte. Vi stoler på folk! Det er derfor vi har venner og du lager slike poster... Takk... Lenke til kommentar
copypaste Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Du kommer aldri til å få deg kjærste copypaste. Hvem vil vel være sammen med en med så liten medlidelse, og sååå dårlig selvtillit? Jeg tror ikke død er sånt man spøker med.. No offense... Jeg kjenner en jente som mista begge foreldrene sine på et halvt år. Så sånt skjer faktisk... Jeg signerer gjerne på å få fjerna denne fjotten fra forumet... Og vi er ikke lettlurte. Vi stoler på folk! Det er derfor vi har venner og du lager slike poster... Takk... nuss.. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg synes litt synd på personen som er bak nicket copypaste. Å skjule sin ensomhet , dumhet og ikke minst trang til oppmerksomhet med å poste idiotiske innlegg! Ja, du sier noe der. Til alle andre, ikke svar mer på denne tråden. copypaste har nådd sitt mål med denne tråden. Og husk at reglene gjelder for alle, så ikke heng ut noen heller. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 flere dritt-poster fra deg copypast, så har du kort levetid her på forumet. jeg stemmer for 2 ukers sommerferie på deg (vet det ikke er min jobb). hva syntes dere andre om denne misbruken av forumet vårt? jeg stemmer for permanent utestengelse(vet det ikke er min jobb) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 copypaste: et bilde, bare til deg. Lenke til kommentar
Bromle Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Mener ikke å "henge ut" men ****** så provoserende at han drar døden inn i dette... Prøver du å nusse meg en gang til så...10kr på at han gjør det? Lenke til kommentar
capy Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 har noen gitt beskjed til moderator? Lenke til kommentar
copypaste Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 jeg mååå jo bare gi deg den tiern da.. NUUUUUUUUUSS!!! Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 har noen gitt beskjed til moderator? Ja. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Fuck off you piece of shit. greit.. ban meg.. god ferie.. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Tråden er stengt, copypaste er utestengt for brudd på ein god del retningslinjer. Eg rettar og ein sterk advarsel til mange av dei andre som har delteke her i tråden, det går på uthenging av brukarar og å leke moderatorar, ved å svare i tråden. Når de oppdagar slike ting som dette, set me pris på om de tar det opp direkte med ein moderator (du kan sjå kva moderatorar som er logga på frå framsida av forumet, moderatorar er dei som har kallenamn med utheva skrift). God sommar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg