olavjohan Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg skal kjøpe anlegg til min Audi A4 og trenger da rett og slett hjelp til å finne ut hva jeg bør se på og hva jeg bør styre unna. Trenger hele pakka, høyttalere, sub, forsterker osv. Alt unntatt spiller, det har jeg fra før. Så lenge pakka kommer på under 10 000 så er jeg fornøyd. Lurer også på om det er lurt å velge en pakkeløsning fra butikker som leverer sånt eller er det lurere/rimeligere om jeg finner de forskjellige delene på nettet og setter det sammen selv? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Åssen spiller har du da?? Det du trenger er et skikkelig komponentsett til å ha foran i bilen, og forsterker til det. Så trenger du en grei sub, og forsterker til den. + div kabler. Resten ligger i monteringen De aller fleste pakkene som selges har mangler, og blir ikke like bra som å sette sammen selv. Høyttalere i hatthylla bør du styre unna når du skal ha sub. Lenke til kommentar
olavjohan Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Har en Blaupunkt radio med cd-spiller, noe år gammel. Men tenker å investere i en ny Pioneer eller en cd/dvd spiller med skjerm om budsjettet strekker til. Har du noen forslag til hva jeg skal kjøpe da/hvor jeg skal kjøpe? Ellers takk for hjelpa Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hvis du har plass til 6,5" foran, så er det ikke noe å lure på, da kjøper du Tang Band hos dynabel, sammen med dynabel 4 kanals forsterker, evt 6 kanaleren så har du til sub også Lenke til kommentar
olavjohan Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Strålende! Du har ikke peiling om det er plass til det foran i en A4 '96 sedan? Har du linker til akkurat de produktene det er verdt å satse på også? Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Med et par overgangsringer er det plass til 5,25" foran i A4'en din. For å få inn 6,5" trenger du f.eks. et par høyttalerpaneler til å feste på dørtrekket: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå