jorgis Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Har en pentium 4 @ 2,4 ghz med boxed kjøler og den kjøleputen som følger med. Når jeg for to minutter siden tok av ribben for å skjekke om cpu hadde det bra, var det dette jeg så: ...og dette: Pc-en var selvsagt av når jeg tok av ribben. :wink: Når jeg kom borti "thermal-padden" senere forsvant den akkurat der jeg var borti. Temp på cpu er ca. 45 grader. Bør jeg kjøpe meg noe kjølepasta eller er dette helt normalt? Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 45 grader er ganske normalt. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Husk at dette er Idle temp. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 egentlig ville jeg anbefalt deg å kjøpe en ny kjøler, men prøv å planslipe boxed'en da.. og sett på no ny goop... du har sikkert en venn som har no... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 De har noe som heter GlobalWin på komplett til 30 kr. Er det noe å ha? Lenke til kommentar
daho Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hvis jeg husker rett er det nesten det samme som du har nå, ville heller satsa på Arctic Silver 3 eller Shin Etsu X-23-7762. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 problemet er bare at da må jeg betale frakt og lingende, mens komplett bare er 3 km herfra. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hvis du setter kjøleribba på plass og klemmer til så den sitter godt så får du sikkert kontakt med hele CPU-lokket og bra temperatur (45-? 'C) Det holder sikkert i lange baner for å kjøre på dan hastigheten du gjør nå. Eller hvis du har planer om å overklokke kan stikke på komplett å kjøpe den pastaen til 30kr. Det er garantert bedre enn thermal pad'en, men ikke fullt så bra som Artic silver. Men ikke forvent underverker av artic silveren. Noen få 'C bedre gir deg ikke akkurat hundrevis av MHz ekstra. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Faktisk kjører jeg p4-en på 2,5 ghz. P4 2,4ghz @ 2,5ghz Merket ingen forskjell (i temp) da jeg gjorde det, så jeg har den slik hele tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå